سومین جشنواره مالک اشتر با معرفی رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهنشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۹۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه ماهنشان با حضور نماینده، ولی فقیه در شهرستان، فرماندار، مسئول بازرسی سپاه استان، فرمانده سپاه ناحیه و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج مقاومت شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) با تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، بسیجیان و فرمانده حوزه‌ها و پایگاه‌های نمونه برگزار شد.

در این جشنواره فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: اگر گنجینه دفاع مقدس نبود در ذائقه فرهنگی کل دنیا بویژه دشمنان هضم می‌شدیم.

سرهنگ مصطفی ملکی با تبیین علل گرامیداشت ایام دفاع مقدس اظهارداشت: همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم به یادآوری روز‌های مهم گذشته اشاره فرمود: ه است تا مسیر و چراغی برای آینده باشد، گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز مصداقی از این ایام است تا به یاد بیاوریم که دشمنان ایران اسلامی چه ظلم‌هایی به ملت ایران کردند.

وی با بیان اینکه کسی طالب جنگ نیست، اما جنگ ما، تحمیلی بود و ما دفاع می‌کردیم و دوران دفاع مقدس مظهر بروز اخلاص، شجاعت، ایثار و ایمان ملت ایران در برابر ظلم شد، افزود: جنگ تحمیلی جنگ ناجوانمردانه کل دنیا با ملت ایران بود، در این دوران سختی‌های فراوانی کشیدیم که باید از این ایام عبرت بگیریم و به دشمن دل نداده و نسبت به نقشه‌های شوم آن‌ها آگاه باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان جشنواره مالک اشتر را سرآغاز و در راس برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانست و گفت: مالک اشتر همواره دارای ویژگی‌های خاصی بود به‌همین دلیل این جشنواره با عنوان مالک اشتر نامگذاری شد که مناسب این جشنواره است.

دشمن به موازات جریان تحریم، جریان تحریف حقایق را هم دنبال می‌کند

محمد فروزنده مسئول بازرسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در مراسم جشنواره مالک اشتر گفت:دشمنان انقلاب اسلامی ایران به موازات جریان تحریم، جریان تحریف حقایق را دنبال می‌کنند.

وی با تشریح اهداف دشمنان از تحریم و تحریف افزود: دشمنان به موازات این جریانات واقعیات چه مرتبط با کشور و چه غیر مرتبط را غیر واقعی و خلاف واقع نشان می‌دهند که هدف این جریان، ضربه زدن به روحیه مردم و دادن آدرس غلط درباره علاج تحریم است.

سرهنگ فروزنده اظهار داشت: در واقع دشمنان با ایجاد تحریف و تحریم می‌خواهند خود انقلاب اسلامی را نشانه بگیرند.

مسئول بازرسی سپاه استان با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت شکست خورده است و به خوبی می‌داند که در نبرد سخت همیشه بازنده خواهد بود، تصریح کرد: می‌بینیم که استکبار بیش از هر زمان دیگری به دنبال جنگ در زمینه‌های فرهنگی - اقتصادی است، و در این جنگ با عنایت خداوند متعال و وحدت و همدلی ملت ایران و تلاش بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی پیروز خواهیم شد.

سرهنگ فروزنده، با دعوت مردم به هوشیاری در مقابل توطئه‌های استکبار، افزود: این بار هم دشمن همچون جبهه‌های دیگر شکست خواهد خورد و پیروزی بزرگ تری برای انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.
ارسال نظرات