فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۲۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) به همراه جمعی از معاونین، با حضور در رسانه استانی با مدیرکل مرکز دیدار و در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبادل نظر کردند.


در این دیدار سردار کرمی ضمن قدردانی از توجه خاص رسانه استانی به مقوله دفاع مقدس و نشر مفاهیم عظیم آن گفت: انعکاس برنامه‌های فرهنگی به ویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرز‌های عزت و شرف از هر قشر و صنف به خصوص در ایام هفته دفاع مقدس تأثیر بسزائی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه دارد.


وی با پیش رو بودن هفته دفاع مقدس به عدم برگزاری برخی برنامه‌های این هفته با شیوع ویروس کرونا در استان اشاره و تاکید کرد: برنامه‌های امسال با توجه به شیوع این ویروس منحوس با تغییراتی و به شکل جدید با مشارکت بیش از پیش  بسیج اقشار و پایگاه‌های بسیج در سطح استان برگزار می‌شود.


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برخی برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، همایش زنان ایثارگر، برنامه بسیج جامعه پزشکی، خاطره گویی مادحین و اساتید دانشگاه و معرفی دانشجویان و طلاب حاضر در جبهه‌های نبرد از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان در این ایام تولید و پخش خواهد شد.


سردار کرمی در خصوص اهمیت بالای همایش پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: امسال قرار است این همایش با بیانات زنده و مستقیم رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شود.


وی اختصاص یک هفته در طول سال با عنوان هفته دفاع مقدس به استان‌ها را فرصت مغتنمی برای بیان فداکاری‌های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس برشمرده و عنوان کرد: ۱۱ الی ۱۷ بهمن در استان به این موضوع اختصاص داده شده است و نیازمند همکاری گسترده صداوسیما در این زمینه هستیم.


در ادامه این دیدار، محسن لطیفی؛ مدیرکل صداوسیمای مرکز استان نیز دفاع مقدس را نقطه اوج اقتدار انقلاب اسلامی و فرصتی مغتنم برای گسترش و ترویج روحیه ایثارگری و انتقال این ارزش‌های والا به نسل جوان دانست.  


وی وظیفه رسانه‌ها بویژه صدا و سیما را در زنده نگه داشتن مفاهیم دفاع مقدس سنگین و خطیر دانست و افزود: برنامه ریزی منسجم، گسترده و هماهنگ برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این برهه حساس کنونی بسیار مهم و ضروری است و رسانه استانی با درک اهمیت این رویداد تاریخی و مهم برنامه‌های متنوع و جذابی را آماده تولید و پخش کرده است.


مدیر کل صدا وسیمای زنجان اظهار داشت: وظیفه ما در این مقطع از زمان، با توجه به هجمه فرهنگی گسترده و بی سابقه دشمن، انتقال و بازنمایی معارف ناب و ارزش‌های فرهنگی این حماسه جاوید در قالب‌های هنری با نشاط و ماندگار به نسل‌های آینده با محوریت مردم است.


لطیفی از آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور پوشش کامل برنامه‌های هفته دفاع مقدس با مشارکت، سپاه انصار المهدی (عج)، تیپ ۲۱۶ ارتش و فرماندهی انتظامی استان خبر داد.


در ادامه این جلسه با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل و تعدادی از مدیران مرکز از همکاری صداوسیمای استان در پوشش برنامه‌های فرهنگی در سپاه و بسیج به ویژه برگزاری جشنواره ابوذر قدردانی شد.


گفتنی است در ادامه این جلسه، حاضرین از دکور ویژه برنامه دفاع مقدس که امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته طراحی و آماده سازی شده است، بازدید کردند.
ارسال نظرات