فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه مساجد سنگرهای شکست ناپذیر دفاع ازانقلاب واسلام هستند،افزود:مساجد بهترین محل برای تقویت روابط و افزایش بصیرت است.
کد خبر: ۹۲۶۸۴۹۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مابین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با حضور مسئولان این ادارات برگزار شد.

 

سردار جهانبخش کرمی؛فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه از صدر اسلام تمامی تصمیمات مهم در مساجد گرفته می شد ومسجد محلی برای همدلی وهمفکری بود،تصریح کرد:جرقه وقوع انقلاب اسلامی در کشور نیز با قیام مردم از مساجد آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز تربیت جوانان مخلص وانقلابی در میاجد اتفاق می افتاد، افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز مردم از مساجد بیرون آمده و فتنه های دشمنان علیه نظام اسلامی را نقش برآب کردند.

 

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه مساجد سنگرهای شکست ناپذیر دفاع ازانقلاب واسلام هستند،افزود:مساجد بهترین محل برای تقویت روابط و افزایش بصیرت است.

 

سردار کرمی با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)نیز همواره بر تقویت مساجد وپایگاه های مقاومت بسیج تاکید دارند،گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی از آسیب دیدگان کرونا توسط امامان مساجد وبسیجیان پایگاه های مقاومت در رزمایش کمک مومنانه از جمله حرکت‌های مساجد بود که بسیار زیبا و قابل تحسین است.

 

وی با اشاره به برگزاری مطلوب برنامه های فرهنگی وبصیرتی در مساجد افزود: توطئه دشمنان علیه مساجد همواره وجود داشته و ادامه دارد.

 

این مسئول با اشاره به هجمه سنگین وابزار قوی دشمن در بحث رسانه وفضای مجازی یادآور شد:دشمن باورهای دینی ومذهبی مردم را نشانه گرفته وسعی در کمرنگ نمودن اعتقادات دینی بخصوص در بین نسل جوان دارد.

 

وی به ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی در کشور اشاره و اذعان داشت:این مهم فرصتی در راستای دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی وحرکت در مسیر الهی است.

ارسال نظرات