خبرهای داغ:

اجرای برنامه‌های متنوع مرکز خیریه بین الحرمین شاهرود

مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های متنوع و مختلفی در طی سال برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۶۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
اجرای برنامه‌های متنوع مرکز خیریه بین الحرمین شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: با استعانت از پروردگار متعال و توسل به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) به همت جمعی از خیرین و نیکوکاران با هدف احیای سیره حسنه اهل بیت پیامبرعلیهم السلام در یاری رساندن به افراد مستمند و نیازمند و دستگیری از اقشار آسیب پذیر جامعه، مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های متنوع و مختلفی در طی سال برگزار می‌کند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برای لبیک به ندای الهی و انجام وظیفه دینی و بشر دوستانه و با یک تفکر فرهنگی و تبلیغی از سال ۱۳۹۰ تشکیل شده است که در طی سال برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند و این مرکز می‌تواند با مشارکت همه شهروندان به نشاط اجتماعی و کاهش فقر فرهنگی و اقتصادی کمک کند.
وی افزود: این مرکزخیریه علاوه بر حجم بالای فعالیت‌های خیریه من جمله برپایی جلسه مشاوره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اهداءوتوزیع بسته‌های فرهنگی، غذایی و دارویی، تهیه جهیزیه، کمک به نیازمندان، کمک به زندانیان، مساعدت در برنامه‌های حوادث طبیعی سیل و زلزله، توزیع مواد بهداشتی و ... صاحب طرح و ایده فرهنگی متعددی است که آن‌ها را در سطح اجتماعی در جامعه به اجرا درآورده است.
وی با بیان اینکه نشاندن لبخند بر لبان نیازمندان اجر معنوی دارد، افزود: از آنجا که فقر فرهنگی در حال حاضربیشتر از فقر اقتصادی است باید در زمینه فرهنگی همکاری بیشتری صورت گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه این مرکز خیریه نیازمند حمایت رسانه‌ها و خیرین است، اظهار کرد: چنانچه همه شهروندان در این امر خیر فرهنگی احساس مسئولیت کنند این مرکز می‌تواند به نشاط اجتماعی و کاهش فقر فرهنگی و اقتصادی کمک کند.
وی از خیرین و کلیه عزیزانی که امکان همکاری و مساعدت را دارند دعوت کرد تا در این امرخیرخواهانه و خداپسندانه شرکت و حمایت نمایند.
مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود اظهار داشت: عزیزانی که تمایل به همکاری در این امرخیروخداپسندانه را دارند جهت واریز کمک‌های نقدی شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۲۲۳۱۵۳۵۱ بنام محمد ابراهیمی در بانک ملی اعلام می‌گردد؛ و کالا‌های غیر نقدی و اهدائی نیزرا می‌توانند باهماهنگی قبلی با شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ به نشانی شاهرود خیابان ۲۲ بهمن کوچه ۱۲ پلاک ۱/۸ موسسه فرهنگی بین الحرمین و یا به نشانی شاهرود خیابان ۱۵ خرداد کوچه ۵ فرعی ۶ پلاک ۷ حسینیه بین الحرمین تحویل دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار