فرمانده سپاه بابل خبر داد

از روایتگری دفاع مقدس در محلات تا بهره برداری ۱۰ خانه محروم

فرمانده سپاه بابل از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۶۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
از روایتگری دفاع مقدس در محلات تا بهره برداری ۱۰ خانه محروم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل ظهر امروز در نشست خبری ضمن تسلیت ایام مصیبت و عزای آل الله و  همچنین گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در این شهرستان خبر داد و گفت‌:‌یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته، افتتاح ۱۰ خانه محروم است که ان شالله کلید منازل مسکونی تحویل خانواده های کم برخوردار می شود.

رمضانی بهره برداری از مقبره شهدا و همایش تجلیل از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس همراه با سخنرانی مقام معظم رهبری بصورت زنده در حسینیه سپاه بابل را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود:رژه خودرویی در سطح شهرستان، رادیو دفاع مقدس، عصری با شعر، شب‌های شهدایی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس  ازبرنامه‌های این هفته است.

به گفته فرمانده سپاه بابل  ویزیت رایگان در مناطق محروم، عطر افشانی گلزار شهدا در همه مناطق شهرستان، برگزاری یادواره شهدا بصورت حقیقی و مجازی، نشست بصیرتی در پایگاه مقاومت، اکران فیلم سینمایی دفاع مقدس و پیاده روی خانوادگی بصورت پایگاهی از جمله برنامه‌های اجرایی است.

رمضانی در ادامه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس، هفته رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جوانان این کشور است، گفت:‌امروز کشور عزیز ما امنیت خود را مدیون جوانانی است که در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.  
 
از روایتگری دفاع مقدس در محلات تا بهره برداری ۱۰ خانه محروم
فرمانده سپاه بابل با تصریح بر اینکه نسل امروز جوانان شهدای مدافع حرم  که جنگ را ندیدند، اما ریشه داعش را در منطقه خشک کردند، اضافه کرد:‌در واقع دفاع مقدس خود یک دانشگاه بود و جوانان نسل امروز با بصیرت و الگوگیری از این دانشگاه درمقابل داعش ایستادند.

سرهنگ رمضانی با تاکید بر اینکه تدابیر حاج قاسم سلیمانی دشمن را در منطقه عصبانی کرد، گفت:‌دشمن فکر می کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌تواند محور جبهه مقاومت را  تضعیف کند که بر عکس جبهه مقاومت روز به روز  قوی‌تر و بیدارتر شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها