فرمانده سپاه رامسر مطرح کرد

اجرای ۴۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس/ راه مقابله با تحریف،تبیین دفاع مقدس است

فرمانده سپاه رامسر از اجرای۴۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۴۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

اجرای ۴۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس/ راه مقابله با تحریف، تبیین دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر  در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال هفته دفاع مقدس با اشاره به  قدرشناسی، تجلیل و تکریم از حماسه سازان انقلاب اسلامی گفت:‌ ایثارگران به عنوان اسطوره های حماسه ساز در ادامه مسیر انقلاب کمک های ارزشمندی داشتند .

خمسیه با بیان اینکه باید مکتب شهدا را به نسل های آینده نشان داد، افزود:‌ در تبیین اندیشه های دفاع مقدس باید بخوبی نقش آفرینی کنیم.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با تصریح بر اینکه مکتب عاشورا به برکت خطبه های ارزشمند زینب کبری( سلام الله علیها) و امام سجاد ( علیهالسلام)  تا به امروز زنده است، خاطرنشان کرد:‌ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با اقتدار به امام حسین( علیه السلام)  با دشمنان جنگیدند و ما باید تلاش کنیم نسل های جدید که بخش اعظمی از جامعه هدف جوانان هستند با ارزش ها و آثار دفاع مقدس بخوبی آشنایی پیدا کنند.

خمسیه با تاکید بر اینکه امروزه به واسطه دشمنی های دشمنان که دست به تحریف انقلاب زدند وظیفه ما سنگین است، اضافه کرد:‌ باید ابزارهای رسانه ای که توسط دشمن مدیریت میشود آگاهانه و مقتدرانه برخورد کنیم و با روشنگری تاریخ انقلاب اسلامی افکارعمومی به خصوص جوانان را مسیر در پیش رو نشان دهیم.

اجرای ۴۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس/ راه مقابله با تحریف، تبیین دفاع مقدس است

فرمانده سپاه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت:‌ این برنامه ها بصورت مکتوب و مجازی با برنامه های متنوع و هنرمندانه جهت تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

خمسیه از اجرای  ۱۰۰ عنوان و ۴۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان رامسر خبر داد و افزود:‌  نمایشگاه آثار دفاع مقدس در ورودی ادارات ، تئاتر خیابانی،نصب المان های ثابت در شهر، دیوار نویسی و دیوار نگاری بصورت ثابت و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها