فرمانده سپاه عسلویه بیان داشت: همزمان با چهلمین سال هفته دفاع مقدس بیش از ۴۸ برنامه فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۲۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،سرهنگ  مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه  در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ماندگار ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ نابرابر است.

وی افزود: ملت انقلابی ایران در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت و حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در برابر مقابل حجم گسترده‌ای از دشمنان که از صدام و عراق حمایت می‌کردند بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.

وی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، مخلصانه از میهن اسلامی دفاع کردند و امنیت، اقتدار و صلابت امروز، مرهون زحمات این قشر ایثارگر است.

حسن زاده در ادامه حرکت خبیثانه نشریه سخیف فرانسوی را نیز محکوم کرد و گفت: این حرکت خون مسلمانان جهان را به جوش آورده و همسو بودن کشور امارات و بحرین با رژیم کودک کش صهیونیستی بر این داغ می‌افزاید.

وی یادآور شد: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته دفاع مقدس بارعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در اعلام برنامه‌های دفاع مقدس گفت: یادواره شهدا، افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس، افتتاح مسکن مددجویی، غبارروبی قبور شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا، مراسم تجلیل از رزمندگان، برگزاری رزمایش کمک مومنانه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ... از جمله این برنامه ها است.

پایان خبر/
ارسال نظرات