دوره ۱۵ روزه تکمیلی (۲) به میزبانی تیپ ۴۸ فتح و به همت مرکز تداوم آموزش یگان با رعایت اصول و موازین بهداشتی در یاسوج آغاز شد .
کد خبر: ۹۲۷۶۶۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, در این دوره بسیجیان به فراگیری آموزش‌های رزم انفرادی، مهارتهای تیراندازی، امور اعتقادی، بصیرتی و ... خواهند پرداخت.
در این مراسم جانشین تیپ ۴۸ فتح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خوش‌آمدگویی به بسیجیان، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، این ایام را یادآور سلحشوری‌ها و دلیر‌مردی‌های فرزندان این مرز و بوم در مقابل دست اندازی دست‌نشانده استکبار یعنی صدام ملعون و غاصب دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار توانست از این تجاوز و دست‌انداز، سرافراز و سربلند بیرون آید و تمامی توطئه‌ها را سرکوب نماید.

سرهنگ پاسدار امین قلی‌پور افزود: سند این سربلندی و افتخار امثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی‌هاست.
وی بیان کرد: ما امروزه در دنیا برای آمریکا و هر مستکبری خط و نشان می‌کشیم و به موقع هر اقدام استکباری و تجاوز‌کارانه را پاسخ خواهیم داد و حاج قاسم نمونه بارز ولایت مداری و استکبار ستیزی بودند و امید است که این توفیق برای ما نیز حاصل شود که بتوانیم در این مسیر الهی گام برداریم.

در ادامه آیین افتتاحیه، سرگرد پاسدار مسعود محمدی‌پور مدیر مرکز تداوم تیپ ۴۸ فتح پس از خوش‌آمدگویی خدمت بسیجیان حاضر در دوره و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ذکر وضعیت برگزاری دوره و قوانین و رعایت اصول لازم از سوی بسیجیان پرداختند و سین برگزاری دوره را خدمت بسیجیان تشریح کرد.

لازم به ذکر است که دوره ۱۵ روزه تکمیلی بسیج به صورت ۱۰ روز کلاس تئوری و ۵ روز اردوی عملی برگزار می‌شود و در واقع معادل آموزش رزم مقدماتی دوره سربازی است که در مجموع ۴۵ روز می‌باشد( یک دوره ۳۰ روزه و یک دوره ۱۵ روزه شبانه‌روزی).

انتهای پیام/

ارسال نظرات