خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: طلاب باید بدانند که خدمت به اسلام و امام زمان، بدون مطالعه، تلاش و تقوا امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۵۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

خدمت به اسلام و امام زمان، بدون مطالعه، تلاش و تقوا امکان‌پذیر نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع طلاب همدانی، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: طلاب باید بدانند که خدمت به اسلام و امام زمان، بدون مطالعه، تلاش و تقوا امکان پذیر نیست.

وی با تقدیر از اقدامات آیت الله موسوی اصفهانی در حوزه علمیه استان، گفت: ایشان سال‌ها است که یک تنه حوزه علمیه را با مجموعه حاضر، مدیریت کرده‌اند و در طول این مدت هم شاهد اتفاقات مبارکی در مدارس استان بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در جلسات شورای عالی حوزه استان، آیت الله موسوی اصفهانی نسبت به تحصیل، مشکلات و معیشت طلاب بسیار حساس هستند، مطرح کرد: معیشت طلاب با سختی‌هایی همراه است و با وجود آنکه در چند سال اخیر با تورم چند برابری مواجه بوده‌ایم، اما میزان شهریه‌ها و دریافتی طلاب چندان تغییری نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون استان باید مراقب باشند تا جایگاه شورای عالی و مدیریت استان حفظ شود، گفت: حرکت حوزه و طلاب باید بر اساس اخلاق مداری باشد و هر اقدامی که در این مکان صورت می‌گیرد باید بر این روال باشد.

شعبانی با بیان اینکه تصمیم گیری‌های کلان استان توسط این شورا انجام می‌شود و نباید مسائل به فضاهای دیگر کشیده شود، عنوان کرد: یکی از وظایف این شورا تصمیم در خصوص مدیریت استان است و لذا با وجود عملکرد قابل قبول آیت الله موسوی اصفهانی، و تصمیم این شورا و صحیت هایی که با آیت الله اعراقی و مسئول امور استان‌ها شده، هیچ تغییری در این مدیریت اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه شورا عالی استان، پذیرای هر گونه نقد و پیشنهادی از طرف طلاب و روحانیون استان است، عنوان کرد: هر یک از طلاب که دارای ایده فرهنگی در زمینه‌های مختلف هستند با ارائه طرح خود تا آنجا که امکان دارد مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات