مسئول سیاسی سپاه ناحیه بجستان:

جریان ارتباط کشورهای عربی با اسرائیل به شکست منجر می‌شود

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بجستان ضمن اشاره به جریان ارتباط کشور‌های عربی با اسرائیل و محکوم کردن این روابط افزود: دیری نخواهد پایید که این جریان به شکست منجر شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۶۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سروان پاسدار محمد حسین زاده در جمع بسیجیان دوره تکمیلی سپاه ناحیه بجستان ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس عنوان کرد: ایثار، اخلاص، روحیه شهادت طلبی و انقلابی بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس باعث پیروزی جمهوری اسلامی در میدان نبرد شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس مدیون ایثارگری، شهادت طلبی و یادآوری ازخودگذشتگی این عزیزان بود که باید سرلوحه کار و مسئولیتمان قرار گیرد که اگر اینطور شود به سعادت دنیا و آخرت خواهیم رسید.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بجستان ضمن اشاره به جریان اخیر و ارتباط کشور‌های عربی با اسرائیل ومحکوم کردن این روابط افزود: دیری نخواهد پایید که این جریان به شکست منجر شود.

حسین زاده در ادامه با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: رهبری از چند سال اخیر مسئله گشایش اقتصادی را منوط به اجرای اقتصاد مقاومتی دانسته اند که متاسفانه علی رغم تذکرات جدی در این مورد آنطور که باید رعایت نشده است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بجستان با اشاره به تقوای دینی و اخلاقی بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس الگوی مسئولان کشور را شخصیت بارز این عزیزان عنوان کرد و افزود: اگر این روحیه در بین مسئولان اجرایی کشور باشد مشکلات کشور حل خواهد شد.

حسین زاده گفت: چطور میشود در مسئله موشکی و دفاعی و قدرتی به پیشرفتی برسیم که در آن واحد با ضربه واحد حتی در خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکنی را بدهیم، ولی در مسئله خودرو و مسائل دیگر اقتصادی نتوانیم مدیریت درستی انجام دهیم و این همان ضعف مدیریت هست که متاسفانه باید جلوی این ضعف را مجلس جوان انقلابی بگیرد

حسین زاده در پایان سخنان خود ضمن اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی به آمدن بسیجیان در فضا‌های مجازی در زمینه با روشنگری و بصیرت افزایی اشاره کرد و گفت: شما افسران جنگ نرم در این زمینه ورود جدی تری داشته باشید و بدانید که آینده این انقلاب و نظام درخشان‌تر از قبل خواهد بود و انشالا در چله دوم انقلاب شاهد رسیدن به تمدن نوین اسلامی مد نظر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باشیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها