سعید زعفری هشجین
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با بسیج :
اردبیل- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۶۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

شناسایی ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

شهرام حبیب زاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج در اردبیل عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۲۸ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی در خصوص آمار ابتلاء به کرونا به تفکیک شهرستان‌های استان گفت: از تعداد بیماران بستری طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از اردبیل، هشت نفر مشگین شهر، سه نفر گرمی و یک نفر نیز از شهرستان خلخال گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعداد نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

حبیب زاده از فوت سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: توصیه می‌کنیم هم استانی‌ها تا حد امکان در منزل بمانند و از حضور در مراکز خرید، بازار، فروشگاه‌ها و سایر اماکن خرید و فروش با تجمعات مردمی خودداری، در صورت ضرورت با رعایت موازین بهداشتی و تسریع در تهیه مایحتاج مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرهای اردبیل، خلخال، مشگین شهر و گرمی در وضعیت قرمز، شهرهای پارس آباد، بیله سوار، نمین، نیر و سرعین در وضعیت زرد، و شهرهای کوثر و اصلاندوز در وضعیت سفید قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عموم مردم مخصوصاً بازاریان، اصناف، صاحبان مشاغل و رانندگان وسایل نقلیه عمومی استان را به رعایت دقیق هشدارهای بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فرا خواند.

ارسال نظرات