مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۴۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵
به گزارش  خبرگزاری بسیج از کردستان، توفیق مفاخری ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، دلاوری‌ها و جوانمردی‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان با بیان اینکه خبرنگاران یکی از تاثیرگزارترین قشرها در جامعه هستند، گفت: اگرچه تاکنون برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس تلاش‌هایی صورت گرفته است، اما نیاز است که بازهم زوایای پنهان و ناگفته‌های آن دوران برای نسل جدید بازگو شود.

مفاخری اذعان کرد: دستاوردهای ارزشمند هشت سال جنگ تحمیلی برای ما مایه افتخار است، چرا که ملت ایران در این دوران توانست با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستادگی کردیم و یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم.
وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های اصحاب رسانه در بحث اطلاع‌رسانی شیوع کرونا و همچنین کمک مومنانه، افزود: از تمام رسانه‌های استان برای اطلاع رسانی در ایام کرونا قدردانی می‌کنم که الحق و الانصاف برای آگاهی‌بخشی به مردم زحمات زیادی متقبل شدند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان در ادامه از برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در محورهای مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی برگزار خواهد شد.

به گفته وی، ششمین جشنواره ابوذر شامل بخش‌های خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، اینفوگرافی، یادداشت، عکس، کاریکاتور، موشن‌گرافی و فیلم کوتاه است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان افزود:‌ فعالان رسانه‌ای علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت پی‌دی‌اف به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مفاخری با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ آذرماه امسال است، گفت:‌ آثار ارسالی باید در بازه زمانی آبان ۹۸ تا پایان آذر ۹۹ در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان درج شده باشد.

به گفته وی، هر خبرنگار می‌تواند در هر بخش پنج اثر به این جشنواره و به آدرس www.aboozarha.com ارسال کند.
مسوول سازمان رسانه استان کردستان گفت: اختتامیه این جشنواره در 21 دی همزمان با روز بسیج رسانه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات