خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

اقتدار کشور محصول سختی‌های خانواده شهداست/ حضور پيشمرگان كُرد موجب ارتقای روحیه رزمندگان در دفاع مقدس شد

امام جمعه قزوین در دیدار خانواده‌های شهدای اهل سنت و شیعه‌ی شهر بانه گفت: حضور پيشمرگان كُرد موجب ارتقای روحیه رزمندگان در دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۶۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با خانواده شهدای اهل سنت و شیعه‌ی شهر بانه ضمن تقدیر از خانواده‌های معزز و مکرم شهدای این شهر اظهار کرد: خانواده شهدا سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند و اینکه امروز انقلاب به این میزان از قدرت و اقتدار رسیده است، محصول همین تلاش‌ها و رنج‌هاست.

 

امام جمعه قزوین بیان کرد: حضور عزیزان پیشمرگان کُرد با لباس زیبای محلی در دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از مرزهای کشور و انقلاب برای رزمندگان و مردم بسیار روحیه‌بخش و وحدت‌آفرین بود و نقش مهمی در پیروزی‌های رزمندگان داشت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه آینده جهان آینده روشنی است، اظهار کرد: خداوند قول داده است که آینده جهان به دست انسان‌های خوب و شایستگان مدیریت خواهد شد و این وعده الهی یقیناً محقق می‌شود.

 

وی افزود: هیچ قول و وعده الهی نیست که محقق نشود و قطعاً این وعده الهی نیز محقق خواهد شد و روزی جهان به دست بهترین و شایسته‌ترین انسان‌ها مدیریت می‌شود و مردم زندگی توأم با آرامش و معنویت را تجربه خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها