فرمانده سپاه دشتی

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس ملت حماسه آفرین و عزتمند ایران اسلامی است

سرهنگ زارعی تبار گفت: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس ملت حماسه آفرین و عزتمند ایران اسلامی و گنجینه بی پایانی است که در خاطرات خالقان این حماسه عظیم یعنی مردان و زنان افتخاری ماندگار است.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۸۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس ملت حماسه آفرین وعزتمند ایران اسلامی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، با حضور فرماندهی و جانشین سپاه امام رضا (ع) نشست خبری اصحاب رسانه با موضوع تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه دشتی برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی در ابتدا به تشریح ویژگی‌های جنگ هشت ساله و دشمنی‌های استکبار با این نظام اشاره و عنوان کرد: در شرایطی جنگ را به پایان رساندیم که تمام استکبار با همه توان وقدرتش برای سرنگونی این انقلاب لحظه شماری می‌کرد.

سرهنگ زارعی تبار بیان کرد: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس ملت حماسه آفرین و عزتمند ایران اسلامی و گنجینه بی پایانی است که در خاطرات خالقان این حماسه عظیم یعنی مردان و زنان افتخاری ماندگار است.

وی حضورمستقیم ۴۸ کشور در جنگ هشت ساله را سند محکمی برای دشمنی و کینه توزی استکبار دانست و افزود: در حال حاضر گفتمان مقاومت در سراسر منطقه به گفتمان رایج تبدیل شده که آن هم ناشی از دفاع عزتمندانه جمهوری اسلامی در تمامی عرصه هاست.

زارعی تبار عوامل شکست دشمن با وجود همه حمایت‌های مادی و معنوی را در ۴ ویژگی بیان نمود: ۱_اتحاد و توکل مردم به خداوندمتعال و ائمه اطهار (ع) ۲_رهبری حکیمانه امام راحل عظیم الشان ۳_به کارگیری تاکتیک مقاومت در مقابل دشمن ۴_حضور پرشور مردم درکنارنیرو‌های مسلح و نگاه امام (ره) به استفاده ازظرفیت‌های داخلی دانست.

وی تصریح کرد: شعار ما قوی هستیم واقعیتی است که دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام از آن هراس دارند و مصداق بارز آن را می‌توان در پیشرفت‌های گسترده دفاعی، علمی، فرهنگی مشاهده کرد که تا قبل از دوران انقلاب قابل مقایسه نیست.

سرهنگ زارعی تبار افزود: بیش از ۱۴۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در سسطح شهرستان دشتی برگزار خواهد شد که به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اغلب برنامه‌ها غیرحضوری خواهد بود.

وی برنامه‌های شاخص این هفته را ۱_تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان به صورت حضوری و محدود ۲_رزمایش اقتدار و رژه موتورسواران بسیجی ۳_نمایشگاه‌های تصویری دفاع مقدس درفضای مجازی ۴_قرائت ختم قرآن هرش به نیابت ازیک شهید درفضای مجازی ۵_خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس به صورت مجازی ۶_برگزاری مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی ۷_دیدار با خانواده معزز شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس ۸_برپایی میز خدمت جهادی با حضور روسای ادارات درمصلای شهر ۹_ویزیت رایگان درمانگاه بسیجیان ۱۰_برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی درسطح ناحیه و حوزه‌های مقاومت را عنوان کرد.
 
زارعی تبار در پایان به افتتاح و تحویل ۲۸ واحدمسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، اعزام ۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم و توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی و نوشت افزار به نام شهدای شهرستان، اشاره کرد.


پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار