توزیع ۹۵۰۰ بسته معیشتی و نوشت‌افزار در استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از توزیع بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و نوشت‌افزار در قالب بخش سوم از مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۴۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: یکی از مأموریت‌های مهم سپاه، خدمات‌رسانی است که توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود که این گروه‌ها در اقشار مختلف بسیج مانند بسیج دانشجویی، بسیج پیشکسوتان، بسیج مساجد و محلات، بسیج خواهران و ... سازماندهی شده‌اند.
سرهنگ ذوالفقار عباسی فر اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه بعد از دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی از قشر‌های مختلف مردم برای حضور در نهضت کمک‌های مؤمنانه، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین و معتمدین و نهاد‌های مختلفی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و ... در این عرصه فعال شده و نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی، بسته‌بندی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا اقدام کردند.
وی افزود: این مرحله از رزمایش در سه بازه زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار شد که تمام قشر‌های بسیج اقدامات مناسبی را در این رزمایش در زمینه تهیه بسته‌های معیشتی انجام دادند.
این مقام مسئول اضافه کرد: مجموعه سپاه استان بوشهر و شهرستان‌ها در بخش سوم این مرحله از رزمایش که از اربعین حسینی آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد بیش از ۵ هزار بسته معیشتی، ۴ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار و ۲۷ فقره جهیزیه به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان جمع‌آوری کرده که قرار است با حضور مسئولین شهرستانی توزیع شود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تصریح کرد: در این بخش از رزمایش، ارزش هر بسته معیشتی و نوشت‌افزار ۳۰۰ هزار تومان و هر فقره جهیزیه ۳۰ میلیون تومان است که جهیزیه‌ها توسط ناحیه سپاه عسلویه تهیه و توزیع می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات