خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان خبر داد

اجرای ۱۵۴ برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در سرایان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: ۱۵۴ برنامه فرهنگی با ۹۶ عنوان همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان سرایان اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۱۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی فرخنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در نشست خبری اظهار داشت: مدل مدیریتی دوران دفاع مقدس در حل مشکلات کشور با تکیه بر درون و کار قرارگاهی بهترین مدل برای رفع مشکلات کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان موفقیت در مدیریت کرونا را موید این حرکت عنوان کرد و افزود: تنها مدل مدیریتی کارساز در حوزه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، معیشتی و دیگر حوزه هایی که نیاز به تحول دارد و ریشه در فرهنگ ناب اسلامی دارد؛ مدل مدیریتی دفاع مقدس است.

وی، امید آفرینی و اتکا به درون و ولایت مداری را از شاخصه های موفقیت در دوران دفاع برشمرد و با بیان اینکه دشمن از نیروهایی که التزام عملی به ولایت فقیه دارند احساس خطر می کند، تصریح کرد: امروز تمام برنامه های طراحی شده توسط دشمن ایجاد فاصله بین نسل نیروهای ارزشی و نسل بعد دوران دفاع است.

فرخنده، اجرای یادواره شهدای سرایان با حضور سردار احمدی، دیدار با امام جمعه، تعویض سر درب منازل شهدا، احداث سنگر ولایت در گلستان طالقانی و اعزام راویان دوران دفاع به نقاط مختلف شهرستان، احداث موکب سیار دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس، ایجاد اردوگاه رزمی فرهنگی در بستر اردوگاه شمس آباد، رژه موتوری، نمایش ادوات نظامی، برگزاری همایش دختران حاج قاسم در سطح سه نقطه شهری، برپایی تور دوچرخه سواری و نمایشگاه پوستر رزمندگان سرایانی در دفاع مقدس را از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با تاکید بر اینکه ۱۵۴ برنامه فرهنگی با ۹۶ عنوان همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان سرایان اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: سه یادواره شهدا و سه همایش تجلیل از ایثارگران در شهرهای سرایان، سه قلعه و آیسک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها