فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

جنگ تحمیلی، یک جنگ جهانی در ابعاد جغرافیایی کوچک بود /وجود ایثار و معنویت در دوران دفاع مقدس عامل پیروزی رزمندگان بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس یک جنگ جهانی در ابعاد جغرافیایی کوچک بود،یادآور شد:رزمندگان در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی نموده و جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۴۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه مجاهدت ملت ایران پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی است که یادآور ایثار و فداکاری ملت ایران بود،اظهار کرد:پس از پیروزی انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن همچنان با جریان‌ها و گروه‌هایی خاص، جنگ تحمیلی هشت ساله را علیه ایران طراحی کرد و شاهد بودیم که در این جنگ تنها با عراق نمی‌جنگیدیم بلکه تمام ایادی استکبار و دولت‌های غربی که از اسلام کینه داشتند به کمک صدام آمده و وی را پشتیبانی نمودند اما یک وجب از خاک میهن‌مان با حضور ملت جان برکف ایران برای نخستین بار در تاریخ در دست دشمن نیفتاد و آبرویی برای نظام شد.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس یک جنگ جهانی در ابعاد جغرافیایی کوچک بود،یادآور شد:رزمندگان در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی نموده و جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه عنایت و وعده خداوند متعال خداوند متعال برای پیروزی، نقش امام و ولایت فقیه در راس حکومت اسلامی وحضور همه مردم با روحیه عاشورایی در صحنه رمز پیروزی وموفقیت در دفاع مقدس بود.

 

سردار کرمی با اشاره به زیبایی های دفاع مقدس در صحنه های فرهنگی،معنوی،ایثار و فداکاری بی نظیر است،تاکید کرد:ملت ایران عاشورایی ولایت مداری کرده و صحنه های زیبای تاریخی را رقم زدند.

 

وی با تاکید بر اینکه جوانان نقش ویژه ای در دوران دفاع مقدس داشته و یک ارتباط قلبی ویژه بین جوانان با امام خمینی(ره)برقرار بود،افزود: عامل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس سلاح و تجهیزات نبود بلکه عشق،ایمان ،شجاعت و باورهای دینی کمر ابرقدرت های جهان و جبهه استکبار را در جنگ هشت ساله شکست.

 

این مسئول حفظ و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی،حفظ تمامیت ارضی کشور در مقابل تهاجم دشمن،صدور انقلاب اسلامی و صدور فرهنگ جهاد شهادت و مقاومت را از دستاوردهای دوران دفاع مقدس دانست و گفت:دوران دفاع مقدس دوران عزت و افتخار است و پیشرفت های چشمگیری هم پس از این دوران دفاع مقدس نصیب ملت و کشور گردیده است.

 

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به شعار محوری هفته دفاع مقدس با عنوان«ما قوی هستیم» به اجرای یک هزار و 766 پروژه محرومیت‌زدائی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 400 پروژه محرومیت‌زدائی در استان زنجان اجرایی شد که 399 پروژه به اتمام رسیده است.

 

سردار کرمی ادامه داد: امسال نیز 229 پروژه از سوی بسیج سازندگی در دست اقدام بوده و قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در 89 روستای استان حضور ثابت داشته و برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

 

وی از ساماندهی 997 گروه جهادی محله و جغرافیا محور در استان زنجان خبرداد و گفت: برخی برنامه‌های جمعی هفته دفاع مقدس امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده است.

 

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های پیش‌بینی شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود، افزود: همایش تجلیل از پیشکسوتان با حضور فرماندهان، رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وسخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از افتتاح 19 پروژه عمرانی به ویژه آبرسانی در هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: برنامه‌های مختلفی نیز در فضای مجازی با توجه به شرایط امروز جامعه پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات