معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفت وگو با «بسیج» خبر داد

امضای تفاهم نامه سه جانبه طراحی و برنامه‌نویسی تارنما و اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس در زنجان

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: تفاهم نامه سه جانبه طراحی و برنامه‌نویسی تارنما و اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس به امضای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ،جهاد دانشگاهی وسپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان رسید.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۷۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

سید شمس الدین موسوی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: تفاهم‌نامه طراحی و برنامه‌نویسی تارنما و اپلیکیشن جامع دفاع‌مقدس استان زنجان در راستای اهداف کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به امضای طرفین قرارداد شامل مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دقاع‌مقدس استان، مدیر روابط‌عمومی و فضای مجازی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ، رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان وسپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، اقداماتی همچون طراحی تارنما و نرم‌افزار برای مشاهده اطلاعات شهـدا به همـراه اطلاعات جامع شهید، عملیات‌ها، تقویم دفاع‌مقدس، دسته‌بندی و جستجوی پیشرفته شهدا و عملیات‌ها، رویدادهای دفاع‌مقدس، بخش ویژه دل نوشته‌های مردمی، بخش ویژه نایب‌الزیاره بودن شهدا، سیستم اخبار و اطلاع‌رسانی و گالری تصویر انجام خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تقویت امید در جامعه بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را مهم خواند و گفت: یکی از برداشت‌ها از فرمایشات ایشان در مورد کلمه امید به جوانان اختصاص دارد؛ چراکه این قشر با دید به آینده و بدون چشم‌داشت برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

 

موسوی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی بود که داوطلبانه پای کار آمد تا یک کار جمعی و ملی برای برگزاری کنگره‌ای باشکوه انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه پاییز سال 1400 کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار می شود، گفت: به پاس خون شهدا و رزمندگان نام ایران همچنان بزرگ ماند و اجازه داده نشد تا ایران بزرگ به ایران‌های کوچک تفکیک شود بنابراین برای اینکه این دلاوری‌ها پاس داشته شود کنگره بهترین محل برای این اقدام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار