مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان

شکل گیری وبقای انقلاب از مسجد بوده است/حل مشکلات جامعه با تقویت کارکرد اجتماعی در مساجد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه که انقلاب ما انقلاب مسجد بود،خاطرنشان کرد:نقش مساجد در این زمینه پررنگتر بوده واگر به مسجد برگردیم بسیاری از مسائل ومشکلات جامعه حل می شود.
کد خبر: ۹۲۶۸۵۳۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

حجت الاسلام حسن بیگدلی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه مابین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای همکاری هرچه بیشتر در راستای ارتقای سطح مساجد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور وسالار شهیدان اظهار داشت:در دوران فعالیت‌های انقلابی، مساجد به صورت خودجوش هدایت نظام‌مند درونی انقلابیون را برعهده داشته وبه صورت بالاختیار تمامی اقدامات و تصمیمات مهم از صدر اسلام در مساجد اتخاذ می شد.

 

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن تلاش وحضور دانشگاهیان وحوزویان میتوان گفت که انقلاب ما انقلاب مسجد بود،خاطرنشان کرد:نقش مساجد در این زمینه پررنگتر بوده واگر به مسجد برگردیم و این کارکرد در مساجد تقویت شود بسیاری از مشکلات اجتماعی و معضلات جامعه رفع می‌شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه انقلاب ما از مساجد شکل گرفت وبقای آن نیز به مساجد برمیگردد،افزود: باید بپذیریم اساس مسجد است و برای بقای انقلاب باید برنامه‌ریزی خوبی برای مساجد داشته باشیم.

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به آغاز قیام امام حسین (ع)از مسجد وپایان یافتن در کربلا تصریح کرد: هدف والای ایشان در راستای امر به معروف و نهی از منکر بود که این مهم بدون حضور مسجدیان و مومنین تحقق نمی‌یابد.

 

وی با اشاره به تداوم حضور در مساجد زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات است،گفت: امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه از این پس شاهد توافق حرکت انقلابی و تاثیرگذار در جامعه به ویژه مساجد باشیم تا ثمره آن تداوم انقلاب و پایه‌ریزی برای ظهور حضرت حجت (عج) باشد.

ارسال نظرات