مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

افزایش بصیرت از راه های مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:یکی از راه های مقابله با هجه فرهنگی دشمن افزایش بصیرت است.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۵۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسن بیگدلی در گردهمایی پاسداران وسربازان به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و وجود وحفظ عفاف وحجاب که از ثمرات دوران دفاع مقدس است،اظهار کرد:بهترین درس جنگ ودفاع حفظ واستحکام خانواده بود؛خانواده اسلام،دین،دفاع ومعنویت به وسیله دفاع محفوظ بماند ودشمن به اهداف خود دست نیابد.

 

وی با اشاره به ایه 29سوره فتح(مُحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّآءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَآءُ بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعاً سُجَّداً یَبْتَغُونَ...) تصریح کرد:پیامبر خداوند که رسول وفرستاده خداوند متعال است در مقابل کفار سرسخت بوده وبا یاران ودوستان خود با عطوفت ومودت ومهربانی رفتار می کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه منظور از این آیه این است که در یک بعد هدف دشمن اینست که مانتوانیم دستورات الهی را انجام دهیم لذا هجمه فرهنگی اتفاق می افتد،خاطرنشان کرد: اشداء علی الکفار در این زمینه جایز است وافزایش بصیرت در برابر دشمن لازم وضروری است.

 

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید براینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رشد قابل توجهی در جامعه پیدا کرده که می‌طلبد همگان بویژه خانواده‌ها این موضوع را جدی بگیرند و مراقبت رفتار فرزندانشان دراین فضا باشند،افزود: باتوجه به این‌که بیشتر استفاده کنندگان از فضای مجازی، نوجوانان و جوانان هستند، فرهنگ سازی برای کاهش پیامدهای آن ضروری است.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از جانبازان ورزمندگان دفاع مقدس شاغل در دفترنمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان تقدیر شد.

 

ارسال نظرات