مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه وحدت میان مردم و مسئولان ،هماهنگی و هم افزایی نیاز امروز کشور و رمز پیروزی در مقابل مشکلات است،تاکید کرد:ملت ایران حامی ولایت و همراه با دین بوده و در مسیر دین قدم برمیدارند.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۱۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در همایش تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل حسینیه اعظم زنجان ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به آیه (إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا…) سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰ اشاره و تصریح کرد:پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس با اتکا به آیات و روایات مقدس تهاجم را خنثی و کشور را از هجمه و نفاق حفظ کردند.

وی با بیان اینکه از ایثارگری و فداکاری رزمندگان سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شده و آرامش و امنیت امروز ما را رقم زد، افزود:شهدا، ایثارگران و رزمندگان از جان ومال خود گذشتند و به دعوت پروردگار لبیک گفتند و پیروزی بزرگ برای ملت ایران را رقم زدند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه خداوند حامی و پشتیبان کسانی است که در تمامی کار‌ها به خدا اعتماد کنند و دعوت او را لبیک گویند، خاطرنشان کرد:اگر ربوبیت و حاکمیت خدا را پذیرفته و در این راه قدم برداریم، وعده و نصرت الهی تحقق یافتنی است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با تمامی کمبود امکانات و تجهیزات جانانه مقاومت کردند، گفت:در دوران دفاع مقدس تمام مسئولان کشور و آحاد مردم در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌پرداختند.

این مسئول با بیان اینکه امروز هم وحدت میان مردم و مسئولان، هماهنگی و هم افزایی نیاز امروز کشور و رمز پیروزی در مقابل مشکلات است، تاکید کرد:ملت ایران حامی ولایت و همراه با دین بوده و در مسیر دین قدم برمیدارند و با عنایت خداوند متعال، انقلاب اسلامی تا رساندن پرچم حق و عدالت به حضرت حجت (عج) تداوم می‌یابد.
ارسال نظرات