فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه در گفت وگو با "بسیج":
فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی مناسبی برای مقابله با جنگ اقتصادی است،گفت:این مهم میتداند سبب حل بسیاری از مشکلات در کشور شود.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۴۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
سرهنگ محمدحسین سلیمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: مسئولان دفاع مقدس را به عنوان الگویی در جنگ اقتصادی قرار دهند و از رشد باور دینی و ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و کسب تجارب اقتصادی بهره ببرند.
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب جهت گرامیداشت یاد و خاطره ملتی است که عزت واستقلال رابه کشور به ارمغان آورد، تصریح کرد:با توجه به شرایط کرونا امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در شهرستان سلطانیه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه سلطانیه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه، غبار روبی گلزار شهدا، فضاسازی سطح شهر و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، اجرای یادواره شهدا با عنوان آبروی محله و برگزاری مراسم خاطره گویی از برنامه‌های سپاه ناحیه سلطانیه در هفته دفاع مقدس است که در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.
 
سلیمی افتتاح دو پروژه بسیج سازندگی را ازدیگر برنامه‌های این هفته دانست و تاکید کرد:برگزاری مراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه در سپاه شهرستان سلطانیه از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان می‌باشد.
ارسال نظرات