مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سلطانیه در گفت وگو با "بسیج" عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سلطانیه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آغاز صدور انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) به سراسر منطقه و جهان بود.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۸۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
حجت الاسلام محمد سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های پاک و خروشانی است که در راه شجره طیبه‌ی انقلاب ریخته شد، گفت:این هفته یادآور غیرت و شرف و آزادگی مردان و زنانی است که برای دفاع از حق و با الگوگیری از نهضت حسینی و اطاعت محض از ولایت فقیه هشت سال مجاهدت خود را به رخ جهانیان کشیدند و بار دیگر غلبه خون بر شمشیر را در مقابل دیدگان دنیا به نمایش گذاشتند و برای جهانیان ثابت شد که سلاح ایمان برنده‌تر از سلاح زور و تزویر است.

وی افزود: امروز آثار و دنباله این دفاع و مقاومت ملت ایران در یمن، عراق، لبنان و نیجریه مشهود است و به طور قطع این برکات و آثار ادامه خواهد داشت و ثمره خون شهیدان بیش از پیش نمایان خواهد شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سلطانیه بی‌توجهی به ملاک‌ها و معیار‌های دنیای استکبار را از دلایل انگیزه و توانایی جوانان کشور در دفاع مقدس دانست و گفت: ولایت‌پذیری و اشتیاق جوانان به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب آنان را خالصانه و فداکارانه به میدان جنگ با استکبار کشاند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: با شجاعت و استقامت ملت ایران و به خصوص جوانان، جنگ تحمیلی با عزت و سربلندی به پایان رسید و این تجربه تاریخی برای همیشه در اختیار ما است که سربلندی و عزت در گرو استقامت و شجاعت در برابر دشمن است

وی در پایان یادآور شد:هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری درس‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای آشنایی نسل‌های جوان با ایمان و اراده محکم دلیرمردان این مرز و بوم است.
ارسال نظرات