فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت وگو با "بسیج":

دفاع مقدس امتداد خط عاشوراست

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه دفاع مقدس امتداد خط عاشوراست،گفت : بیش از 1000 عنوان برنامه با رعایت بایسته های بهداشتی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۲۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
سرهنگ محسن سهندی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس امتداد قیام تاریخی حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در جغرافیای ایران اسلامی بود و در دفاع مقدس ثابت شد می‌توان با دست خالی و تنها با توکل بر خدا و بهره گیری از قدرت ایمان، هیمنه هر ابر قدرت پوشالی و اهریمنی را شکست.

وی خاطرنشان کرد:اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه موضوعات دفاعی و امنیتی برگرفته از تجربیات ناب و ارزشمند دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه با رعایت بایسته‌های بهداشتی و با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد برگزار خواهد شد.

سهندی تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با سخنرانی معظم انقلاب در ارتباط تصویری با رزمندگان آغاز خواهد شد.

این مسئول از برگزاری رژه موتورسواری خبر داده و گفت: همزمان با عزاداری ماه صفر و در ادامه رزمایش کمک مومنانه، بیش از ۶۰۰۰ بسته غذایی کمک معیشتی و لوازم التحریر در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این هفته علاوه بر افتتاح ۲۰ پروژه محرومیت زدایی و افتتاح ۱۲ واحد پایگاه مقاومت بسیج با مساحت ۶۵۰ متر مربع، ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر با مساحت ۴۰۰ متر مربع افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه بیان کرد: اجرای بیش از ۵۰ مورد آبروی محله و یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، دیدار با پیشکسوتان عرصه دفاع و شهادت، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت محلات شهر زنجان، اجرای مسابقات فرهنگی بصورت مجازی و برگزاری مسابقات قهرمانی کاتای بسیج شهرستان قسمتی از برنامه‌های بسیج شهرستان برای این هفته می‌باشد.

سرهنگ سهندی در پایان بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری تاکید نموده و تاکید کرد: بسیجیان شهرستان زنجان با الگو گرفتن از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و در خط ولایت ثابت قدم هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار