خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

سند ۲۰۳۰ ارزش های اسلامی را نشانه گرفته است

امام جمعه میاندوآب گفت: نیروی انسانی یکی از اساسی ترین و مهم ترین ارکان جامعه بوده و اساس کار آموزش و پرورش نیز تربیت نیروی انسانی است.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۸۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام حمید حسن‌زاده امروز در همایش سالانه مدیران کانون های بسیج فرهنگیان جنوب آذربایجان غربی، اظهار کرد: نیروی انسانی یکی از اساسی ترین و مهم ترین ارکان جامعه است که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگیان در سنگر آموزش و پرورش برای تربیت نیروهای مومن و انقلابی تلاش کنند، افزود: آموزش و پرورش مرکز تربیت نیروی انسانی است که اگر درست تربیت نشود، به بیراهه می رود.

این مسئول با بیان اینکه حلقه های صالحین برای تربیت نیرو است، تصریح کرد: اگر نیروی انسانی را درست تربیت کنیم، جامعه رو به رشد و تعالی خواهد بود و باید نیروی ولایت مدار و جهادی تربیت کرد.

حسن زاده در ادامه به عوامل انحطاط حکومت ها اشاره کرد و گفت: نفاق و دورویی از اصلی ترین عوامل انحطاط یک حکومت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه باید با قرآن مانوس بود و جامعه رنگ و بوی قرآنی به خود بگیرد، افزود: هر اندازه از قرآن فاصله بگیریم به همان اندازه به انحطاط نزدیک می شویم.

حسن زاده تنها دو قطبی در قرآن را دو قطبی حق و باطل و مومن و کافر عنوان کرد و گفت: همه باید خود را با حق و قرآن بسنجند و نباید از قرآن فاصله بگیریم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به هتک حرمت اسلام، قرآن و ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) توسط دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: قرآن محور  وحدت مسلمانان به شمار می رود و این حرکت محکوم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات