خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال از ۳۷ هزار نفر رزمنده دفاع مقدس تجلیل شده و از سوی دیگر ۸۰ یادواره شهدا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ تقی نجمی امروز در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، برگ نورانی و زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده که رزمندگان اسلام به شکل جهادی در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند و با رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان، حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان نیافتاد.

 وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس امسال نزدیک به 100 عنوان برنامه در تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود بیان کرد: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار فردای فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت مجازی اشاره کرد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال از 37 هزار نفر رزمنده دفاع مقدس تجلیل شده و از سوی دیگر 80 یادواره شهدا نیز برگزار خواهد شد.

 وی افزود: علاوه بر آن، امسال در چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج، حداقل یک برنامه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با عنوان«عرشیان خاکی» نیز پیش‌بینی شده و از 40 اثر برتر تجلیل خواهد شد.

 نجمی اظهار داشت: از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری 40 مورد اردوی راهیان نور با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، اعزام 40 گروه جهادی مانند گروه‌های پزشکی، درمانی به مناطق محروم، ویزیت رایگان توسط درمانگاه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و زیارت مجازی از یادمان‌های دفاع مقدس اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات