خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر3:

رزمندگان اسلام پیروان راستین ولایت هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی ۳ حمزه(ع) گفت: رزمندگان اسلام پیروان راستین ولایت و وارثان فرهنگ شهادت هستند.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۸۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی امروز در بازدید و سرکشی از یگان های عملیاتی لشکر۳ حمزه (ع) مستقر در منطقه اربیلان و دیدار چهره به چهره با رزمندگان اظهار کرد: شما با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می کنید و اجازه تعدی و تجاوز به دشمنان و بیگانگان را نمی دهید.

وی ادامه داد: شما رزمندگان جوان امروز با ابتکار عمل، بصیرت، ولایت مداری و اتکا به نیروی ایمان و تقوا در تمامی مأموریت ها موفق هستید.

این مسئول ایام جوانی را بهترین فرصت برای خود سازی، معنویت افزایی و تهذیب نفس دانست و تأکید کرد: ما همواره باید خود را به سلاح پولادین و نفوذ ناپذیر معنویت اخلاقی و معرفت دینی مسلح سازیم تا در نبردهای نامتقارن سر افراز باشیم.

مهدوی فرهنگ ایثار و شهادت را باعث بقای اسلام و نظام اسلامی دانست و افزود: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است و جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی بر عهده دارند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدافعان امنیت، گفت: همه ما مدیون تلاش ها، رشادت ها و ایثارگری های شما مدافعان امنیت هستیم که شبانه روز از مرزهای ایران اسلامی حراست می کنید و مثل همیشه آمادگی بر خورد با هر گونه نا امنی را دارید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار