اجرای بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در درگز

فرمانده سپاه درگز از اجرای بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان درگز خبرداد.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار رسول زیدانلو در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در درگز، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۱۳۰ برنامه فرهنگی توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه درگز با اشاره به جایگاه رفیع فرهنگ شهادت و خانواده‌های محترم شهدا گفت: یکی از برنامه‌های محوری حوزه‌های مقاومت، حضور بسیجیان پایگاه‌های شهرستان و بخش‌های تابعه در مراسم غباروبی گلزار مطهر شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری یادواره‌های شهدا در طول این ایام است.

زیدانلو با اشاره به لغو رژه هر ساله با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: با هماهنگی صورت گرفته با نهاد‌های نظامی و انتظامی و دیگر ادارات و نهاد ها، رژه امسال را به صورت رژه خودرویی و با شکوه‌تر از هر سال برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه درگز با اشاره به برنامه‌های محوری هفته دفاع گفت: ویزیت رایگان در مراکز خدمات بهداشتی، برگزاری کارگاه افزایش جمعیت، کارگاه هم کفو بودن زوجین برای ازدواج، نشست تبیین جایگاه و منزلت زن طراز انقلاب و برگزاری دورهمی زنانه با موضوع نقش بانوان در دفاع مقدس از جمله برنامه‌های معاونت بهداری و حوزه‌های مقاومت خواهران می‌باشد.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا، راه اندازی پویش دوستی هر جوان با یک شهید و برگزاری مساقات نقاشی ویژه حلقات کودکان با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده در طول هفته دفاع مقدس می‌باشد.

سرهنگ پاسدار رسول زیدانلو در پایان با اشاره به خدمات ارزنده سپاه و بسیج در راستای طرح کمک‌های مومنانه و مواسات و همدلی گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه درگز اقدامات خوبی در راستای کمک مومنانه و مواسات و همدلی صورت گرفته است که از جمله آنان می‌توان به تهیه و توزیع ۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، تهیه و توزیع بیش از ۱۵۰۰ سری پک لوازم التحریر و تکمیل و تحویل منزل معسر (آشپزخانه، حمام و ...) اشاره کرد که در این روز‌های مبارک به بهره برداری خواهد رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار