به مناسبت پاسداشت چهلمین سالگرد حماسه پرشکوه دفاع مقدس، نمایشگاه "یادیاران" در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۷۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
فیلم/افتتاح نمایشگاه یادیاران در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، آئین افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان همراه بود، در محیطی باز این نمایشگاه دایر گردیده و پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شده است.
"خلوت خاطره ها"، شامل گلچینی از خاطرات شماری از سرداران شهید استان و مکارم اخلاقی و سجایای آن دلاور مردان سرافراز در این نمایشگاه ارائه شده است.
"سروقامتان"؛ به عنوان گزیده‌ای از خاطره‌ها و تصاویر رزمندگان و جمعی از شهدای استان سمنان، از دیگر قسمت‌های آماده شده در این نمایشگاه به شمار می‌رود.
"عکس و جنگ"؛ با موضوع فداکاری و رشادت‌های ایثارگران در جنگ تحمیلی و همچنین تمثال شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع برق استان و ادوات جنگی، از جمله مواردی است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
خاطرنشان می‌سازد: این نمایشگاه از ۳۰ شهریورماه لغایت ۶ مهرماه سال ۹۹ از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و ۱۷ لغایت ۲۰ دایر بوده و علاقمندان می‌توانند از این مجموعه نمایشگاهی بازدید نمایند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها