رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران:

دفاع مقدس،فصل شکوه و ایثار ملت است

رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پیامی قدرت، صلابت و شکوه امروز ایران اسلامی،را مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی های فرزندان این سرزمین عنوانکرد..
کد خبر: ۹۲۷۷۱۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،بهرام لیالی ایولی رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، قدرت، صلابت و شکوه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و آموزشی و ورزشی و علمی و امنیتی و اقتصادی و فناوری را مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی های فرزندان پاک این سرزمین از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و رهبری‌های هوشمندانه و خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز دانست.

لیالی در این پیام آورده است:‌نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ملت بزرگ ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و زیباترین فصل این تاریخ پرغرور، خالقان این حماسه عظیم‌اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی، بالندگی و در نوردیدن قله‌های بلند در عرصه های جهانی است.

دفاع مقدس این حقیقت را آشکار ساخت که ملت رشید و بزرگوار ایران در قبال دشمنان خود تحت هر شرایطی با تمام وجود از وجب به وجب خاک خود و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب حراست می کنند و در این راه از بذل جان و مال خود هیچ دریغ ندارند.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را که نمونه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از آرمان های امام راحل(ره) ، مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه است، محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و جانبازان و ملت شریف ایران به ویژه مازندران تبریک عرض می نمایم.

و من ا... التوفیق
بهرام لیالی ایولی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار