فرمانده سپاه نور در گفت و گو با بسیج مطرح کرد
فرمانده سپاه نور گفت که برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های متعددی تدوین شده است.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

سرهنگ نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در نور، با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: سپاه نور از ۳۱ شهریور ماه اولین روز آغاز هفته دفاع مقدس تا پایان مهر ماه برنامه‌های ویژه‌ای را برای بزرگداشت دفاع مقدس تدوین کرد.

فرمانده سپاه نور از تجلیل ۳ هزار نفر رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان نور خبر داد و اضافه کرد:‌ رژه خودرویی سپاه، دیدار با امام جمعه شهرستان با حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و سخنرانی آنان که جزو راویان توانمند دفاع مقدس هستند از برنامه‌های دیگر است.

اسدی  در ادامه با اشاره به برنامه هایی در عرصه فضای مجازی  افزود: این برنامه‌ها با رویکرد از بین بردن هجمه دشمن در عرصه رسانه که امروز بر علیه رسول مهربانی بوجود آوردند، برگزار می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه نور ۱۰ جایزه نفیس به ۱۰ نفر که بهترین نقاشی دفاع مقدس را در عرصه دانش‌آموزی کشیده‌اند، اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه نور در ادامه به اجرای رزمایش مشترک با نیروی انتظامی شهرستان نور جهت آمادگی جسمانی بسیجیان در قالب گردان‌ها هم اشاره کرد و یادآور شد:‌طرح برنامه‌های فضای مجازی در عرصه روشنگری و اجرای برنامه‌های مسجد محوری با رعایت پروتکل بهداشتی در هر پایگاه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه نور به اجرای رزمایش کمک مومنانه در پایان ماه صفر هم اشاره کرد و گفت رزمایش کمک مومنانه با رویکرد ایام ماه صفر با هدف‌گذاری کمک به نیازمندان که در مرحله قبل علاوه بر ۱۴۰۰ بسته معیشتی، ۳۰۰ بسته لوازم التحریر نیز اهدا شده است و همچنین در مرحله آخر کمک مومنانه نیز در صدد تهیه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر همراه با ۱۵۰۰ بسته معیشتی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها