فرمانده سپاه قائم شهر از اجرای  ۴۰ عنوان برنامه با شعار محوری«ما قوی هستیم» در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت:مسیر شهدا تنها راه دستیابی به تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۰۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
افتتاح پروژه مرکز تولید ماسک در قائم شهر /مسیر شهدا تنها راه دستیابی به تمدن نوین اسلامی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین علیزاده در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت چهلمین سالگرد  دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با یاد رشادتها، ایثارگری‌ها مجاهدت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی از اجرای  ۴۰ عنوان برنامه با شعار محوری «ما قوی هستیم» در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در اولین روز از آغاز هفته، برنامه دیدار با امام جمعه شهرستان برنامه ریزی شده است که در این روز نیز برنامه تجلیل بیش از ۵۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس به نمایندگی از ۸۵۰۰ نفر از مجموع رزمندگان شهرستان در حسینیه عاشقان ثاراله قائم شهر صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه قائم شهر به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان پرداخت و افزود: تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس و انتشار در فضای مجازی به همت بسیجیان گردان‌های سایبری، تقویت گشت‌های رضویون بسیج محله محور، اجرای رژه خوررویی، برنامه میدانی محله محور با موضوع هر محله یک سنگر در ۴۰ نقطه از سطح شهرستان، نمادسازی دفاع مقدس توسط پایگاهه‌ای بسیج از برنامه‌های این هفته است.

علیزاده در ادامه  از افتتاح پروژه مرکز تولید ماسک هم در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: این کارگاه تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک ظرفیت دارد که ارزش تقریبی این دستگاه به مبلغ ۵ میلیارد تومان به همت بسیج مهندسین صنعت شهرستان انجام گرفت.

به گفته فرمانده سپاه قائم شهر افتتاح ژنراتور برق در ناحیه مقاومت، ماموریت‌های ناحیه مقاومت و در راستای اجرای پدافند غیر عامل، خاطره گویی دفاع مقدس، رژه دفاع بیولوژیک با هدف پیوند دفاع مقدس با دفاع بیولوژیک، اجرای نمایشگاه عکس دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا در ۴۰ مزار سطح شهرستان با محوریت گلزار شهدای کفشگر کلا، انشاء نویسی کتاب دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا وجانبازان، اجرای آیین افتخار کوچه، آبروی محله، افتتاح خانه محروم و اجرای ۴۰ روضه خانگی برکت زندگی در محضر خانواده‌های معظم و رزمندگان از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.
 
افتتاح پروژه مرکز تولید ماسک در قائم شهر /مسیر شهدا تنها راه دستیابی به تمدن نوین اسلامی است
علیزاده با تصریح بر اینکه در ۴۰ سالگی هفته دفاع مقدس هم افزایی خوبی بین اقشار مختلف بسیج، گروه‌های جهادی، ثمن ها، مسئولین نهاد‌ها و ادارات شهرستان و خیرین بوجود آمد، خاطرنشان کرد:  این پیوند و همکاری را در نهضت کمک مومنانه در قائم شهر شاهد بودیم که در ادامه آن نیز در گام سوم کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر با تهیه وتوزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی این برنامه اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم شهر در پایان سخنان خود تاکید کرد:‌مسیر دستیابی به تمدن نوین اسلامی، راه شهداست تا راه را از بیراهه تشخیص دهیم.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها