فرمانده سپاه نوشهر خبر داد

تجلیل از مدافعان سلامت و معلمان رزمنده ایثارگر / افتتاح ۱۰ خانه محروم در هفته دفاع مقدس نوشهر

فرمانده سپاه نوشهر از اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و گفت:‌ مدافعان سلامت و معلمان رزمنده ایثارگر در هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۱۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین جناسمی فرمانده سپاه نوشهر طی گفتگویی از اجرای ۲۵۰ برنامه  به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و گفت:‌ صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، رژه خودرویی و موتوری نیرو‌های مسلح، مراسم تکریم از رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نخبه و پژوهشگر، بازدید از گشت‌های رضویون، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌هاست.

به گفته جناسمی، افتتاحیه یادمان شهدای گمنام نوشهر، مراسم تجلیل از معلمان رزمنده و ایثارگر، تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان شهید بهشتی، ویزیت رایگان بیماران و اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم، یادواره شهدا، برگزاری مراسم آبروی محله و بزرگداشت شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، میثاق با شهدا در گلزار‌های شهدای گمنام، دسته‌روی ۲۰۰ نفره جوانان مکتب شهید سلیمان از مسجد جامع تا ساحل سیترا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه نوشهر از  افتتاح ۱۰ خانه محروم هم در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد:‌یادواره شهدا در ساحل سیترا برگزار می‌شود.

جناسمی در ادامه با تصریح بر اینکه ایران اسلامی با دست‌های خالی در برابر شیطان بزرگ آمریکا و صدام ،مقاومت کرد گفت:حفظ اسلام و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تبعیت محض از ولایت فقیه از اهداف شهدا بود و ما هم باید ادامه دهنده آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار