مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا:

سپاه کربلا از ۷۸۰ طرح نخبگانی حمایت مادی کرد

ساری-مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا با اشاره به ثبت نام ۱۸۰۰ نخبه در این مرکز افزود: از ۷۸۰ طرح نخبگانی حمایت مادی شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۸۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
سپاه کربلا از ۷۸۰ طرح نخبگانی حمایت مادی کرد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست خبری مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کربلا با اصحاب رسانه با موضوع تشریح آخرین اقدامات میدانی مبتکرانه در راستای رفع مهمترین نیاز‌های روز جامعه و حمایت‌های اثرگذار از پروژه‌ها و طرح‌های اختراعی نخبگان استان در دفتر این سازمان علمی بسیج برگزار شد.

محمد هادی مؤذن مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا در نشست خبری از عضویت ۲۴۰ نخبه فناور استانی در خانه نخگبان مازندران خبر داد و گفت:حدود ۷۰ نفر در مرکز استان و بقیه در خانه نخبگان نواحی عضویت و فعالیت دارند.

موذن با اشاره به ثبت نام ۱۸۰۰ نخبه در این مرکز افزود: از ۷۸۰ طرح نخبگانی حمایت مادی شد.
 
سپاه کربلا از ۷۸۰ طرح نخبگانی حمایت مادی کرد
مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربل در ادامه از راه اندازی صندوق نوآوری هم خبر داد و اضافه کرد: برای طرح‌های نیمه صنعتی و صنعتی تا سقف ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض صورت می‌گیرد.

موذن با باین اینکه از طرح تفکیک زباله‌تر و ریجکتی هم حمایت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این طرح از سال ۹۵ راه اندازی شد و این دستگاه ۱۰۰ تن ظرفیت دارد.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه مرکز هدایت تخصصی برای برون رفت از مشکلات تشکیل شده است، گفت: سپاه از ایده‌ها و طرح‌ها در زمینه ابداعات و اختراعات حمایت می‌کند و تنها سازمانی است که کمک‌های بلاعوض در اختیار مبتکران و مخترعان قرار می‌دهد.

به گفته موذن ۲۷ شرکت دانش بنیان و ۲۶۷ نخبه برای رفع مشکلات و موانع مشغول به فعالیت هستند.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلا در پایان سخنان خود از خدمات‌دهی ثبت اختراعات در این سازمان هم خبر داد یادآور شد: تاکنون ۲۰ هزار نفر در سطح ۳۲ پایگاه،آموزش‌ها اشتغال‌محور، فناورمحور و آموزش‌محور دیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار