همزمان با اعزام تیم بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی شهرستان و ارئه خدمات رایگان به مردم دهستان جنت رودبار ، از مدافعان سلامت این دهستان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۶۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با اعزام تیم بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی شهرستان و ارایه خدمات رایگان به مردم دهستان جنت رودبار ، از مدافعان سلامت این دهستان تقدیر شد

در این آیین با اهدای لوح و هدایایی جداگانه از سوی رییس شبکه بهداشت و درمان، رییس شورای اسلامی بخش دالخانی و همچنین دهیاری و شورای اسلامی روستای جنت رودبار از خانم دکتر آذین زارعی پزشک و خانم الهام غلامی مامای مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جنت رودبار که در طول سال بطور مداوم و شبانه روزی درحال خدمات رسانی بهداشتی درمانی به مردم این خطه هستند قدردانی شد.

همچنین بطور جداگانه از سوی دکتر حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و انوشیروان خلعتبری رییس شورای اسلامی بخش دالخانی از دهیار و شورای اسلامی روستای جنت رودبار به جهت همکاری در ارتقا سطح خدمات رسانی درمانگاه این روستا تقدیر شد.

گفتنی است؛جانشین فرماندهی سپاه، فرمانده حوزه شهیدخلعتبری گالشمحله،نائب رییس شورای بخش دالخانی و کارشناسان کمیته امداد نیز با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جنت رودبار از تلاشگران این مرکز قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها