فرمانده سپاه کربلا در حاشیه آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در کشور و  صد هزار پیشکسوت جهاد و شهادت استان مازندران در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا گفت که نسل جوان امروز با الگوگیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه مقاومت خوش درخشید.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۳۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی  صبح امروز در حاشیه آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در کشور و  صد هزار پیشکسوت جهاد و شهادت استان مازندران در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، گفت:‌امروز 350 نفر از رزمندگان عرصه جهاد و شهادت  به نمایندگی مردم عزیز مازندران و صد هزار پیشکسوت، بصورت ویدئو کنفرانس با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا هدف از برگزاری این آئین را تجلیل از زحمات  نسل دفاع مقدس دانست و افزود:‌پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت الگو‌های صبر و مقاومت هستند.

سرهنگ پاسدار مسلمی با بیان این مطلب که نسل جوان امروز با الگوگیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه مقاومت خوش درخشید، اضافه کرد:‌دفاع مقدس صحنه عبرت آموزی است و نسل امروز درس آموز این میدان هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر استفاده از تجربیات رزمندگان دوران دفاع مقدس تصریح کرد:‌نسل آینده انقلاب با تاسی از ایثارگران، ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها