نماینده، ولی فقیه در استان مازندران با تصریح بر اینکه امنیت امروز ایران مرهون مجاهدان دفاع مقدس است نه خستگان جنگ، عنوان کرد:‌اگر در تبیین دفاع مقدس کاهلی صورت بگیرد، تحریف اتفاق می‌افتاد.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۳۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
امنیت ایران مرهون مجاهدان دفاع مقدس است نه خسته گان جنگ / ضرورت نشر و جهت دهی آثار دوران دفاع مقدس در جامعه
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  نیرو‌های مسلح و اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران بعدازظهر امروز با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله محمدی لائینی، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی یک جنگ نابرابر در برابر تمام کفر و نفاق  بود، گفت:‌رزمندگان در مقابله جبهه دشمنان ایستادگی کردند و ملت ایران برای ملت‌های مستعضف دنیا، الگو شدند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در سپاه کربلا که امروز برگزار شده بود، اشاره کرد و افزود: مجاهدانی که در دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند، ثواب و اجر آنان در آخرت محفوظ است.

آیت الله لائینی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آغاز هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد:‌دفاع مقدس آورده‌های بسیار زیادی برای جامعه داشت، که از جمله آن امنیت و بازدارندگی در مقابل دشمن است.

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران با تصریح بر اینکه امنیت امروز ایران مرهون مجاهدان دفاع مقدس است نه خستگان جنگ ، عنوان کرد:‌اگر در تبیین دفاع مقدس کاهلی صورت بگیرد، تحریف اتفاق می‌افتاد.
 
امنیت ایران مرهون مجاهدان دفاع مقدس است نه خسته گان جنگ / ضرورت نشر و جهت دهی آثار دوران دفاع مقدس در جامعه
آیت الله لائینی به ترور منافقین کوردل و به شهادت رساندن ۱۷ هزار مردم اشاره کرد و یادآور شد: باید از نظر معرفتی به دفاع مقدس نزدیکتر بشویم، زیرا شهدا مظلوم هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران به نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و اضافه کرد:‌باید تنظیم و تدوین آثار دفاع مقدس جهت دهی و تبیین شود.

آیت الله لائینی در جمع اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران در ادامه با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب درباره کشف و حفظ و نشر آثار اتمام حجت بوده است، افزود:‌ترویج دفاع مقدس برای امروز و دیروز نیست، بلکه برای آیندگان لازم است لذا جامعه امروز ما نیاز به روحیه دفاع مقدس دارد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ تحمیلی هشت ساله جنگ تحمیلی و جنگ نیابتی ۷ ساله در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: ارزش جنگ در جبهه مقاومت کمتر از جنگ تحمیلی  هشت ساله نیست.

آیت الله لائینی به نقش رهبری در دفاع هفت ساله جبهه مقاومت  اشاره کرد و گفت:‌باید نقس مدیریت رهبر معظم انقلاب در هفت سال جبهه مقاومت را برای جامعه تبیین کرد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه اگر در دفاع مقدس ما از 40 کشور اسیر داشتیم ، اما در جنگ های نیابتی ، از 60 کشور حضور داشتند، گفت:‌دشمنان بهتر از ما انقلاب اسلامی را می شناسند لذا برای جلوگیری از شکاف نسلی،باید آثار دفاع جبهه مقاومت،را به نسل جوان انتقال داد.
 
آیت الله لائینی در سخنان پایینی خود به رسوا کردن چهره بزک شده غرب هم اشاره کرد و گفت:‌عده ای فریب خورده در داخل کشور چهره غرب را بزک می کنند که باید با تبیین دفاع مقدس، ماهیت چهره غرب و دست چدنی در دستکش مخلمی تروریست های جنایتکار، برملا شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها