فرمانده سپاه چالوس مطرح کرد

‌از برپایی ایستگاه صلواتی توزیع ماسک تا برگزاری مسابقه کتابخوانی در چهل سالگی دفاع مقدس

 فرمانده سپاه چالوس از برگزاری بیش از  ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت:
کد خبر: ۹۲۷۷۱۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
‌از برپایی ایستگاه صلواتی ماسک تا برگزاری مسابقه کتابخوانی در چهل سالگی دفاع مقدس
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس در نشست خبری با اصحاب رسانه  ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از برگزاری بیش از  ۱۰۰ برنامه  در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت:‌ همزمان با سخنرانی مقام معظم رهبری و پخش مراسم از طریق تلویزیون در مصلای چالوس  برنامه‌های هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

داغمه چی از تجلیل ۲۱۰۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس هم خبر داد و افزود:‌افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات پویش به همت بسیج رسانه، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران،  برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل بهداشتی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
‌از برپایی ایستگاه صلواتی ماسک تا برگزاری مسابقه کتابخوانی در چهل سالگی دفاع مقدس
فرمانده سپاه چالوس در ادامه با اشاره به رژه موتور سواران بسیجی در سطح شهرستان اضافه کرد:‌ایستگاه صلواتی ماسک، اردوی جهادی جهت بازسازی مزار شهدا در روستا‌های شهرستان، دیدار با مدافعان سلامت، غبار روبی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده معزز شهدا، تجدید بیعت با شهدای گمنام و محفل انس با قرآن با رعایت پروتکل بهداشتی از جمله برنامه‌های اجرایی است.

داغمه چی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی، کتاب راز پلاک سوخته به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و معاونت فرهنگی تبلیغات سپاه ناحیه هم خبر داد و یادآور شد:‌رزمایش مشترک فضای مجازی با مدیریت بسیج رسانه و فضای مجازی سپاه هم در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
 
‌از برپایی ایستگاه صلواتی ماسک تا برگزاری مسابقه کتابخوانی در چهل سالگی دفاع مقدس
به گفته فرمانده سپاه چالوس، مراسم عزاداری وفات حضرت رقیه و ماه صفر در سه شب پایانی هفته با سخنرانی دکتر ”سعید عزیزی» و مداحی «علی کلهر» در سالن چهار هزار نفره چالوس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه چالوس با اشاره به مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در پایان ماه صفر اضافه کرد:برنامه افتتاح خانه محروم با حضور فرمانده سپاه کربلا را هم در این هفته داریم.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها