کارگاه تولید ماسک امیر با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه چالوس با ظرفیت تولید ۱۵ هزار ماسک در روز و اشتغال پنج نفر به طور مستقیم در سالن ورزشی حوزه مقاومت راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۳۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس؛، همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس کارگاه تولیدی ماسک امیر با حضور حجت‌الاسلام خسروی امام جمعه هچیرود، سرهنگ داغمه‌چی فرمانده ناحیه چالوس و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

در حاشیه این افتتاح سرهنگ داغمه‌چی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس،با اشاره به تولید ماسک جهت رفع مشکل در شهرستان، بیان کرد: طی اقدام جهادی تعدادی از هموطنان در سالن ورزشی حوزه مقاومت شهرستان چالوس کارگاه تولیدی ماسک جهت رفع مشکل کمبود و گرانی، با دریافت مجوز رسمی از بهداشت راه‌اندازی و با قیمت مصوب به تعداد زیاد در شهرستان توزیع خواهد شد.

امیر رضا میری مسؤل کارگاه ماسک امیر  هم  درگفت و گو با خبرنگار بسیج تصریح کرد: این مجموعه با اشتغال‌زایی پنج نفر به‌طور مستقیم، روزانه ۱۵ هزار ماسک تولید می‌کند و همچنین و در صورت نیاز توانایی تولید ۱۰۰ هزار ماسک در روز را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها