به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برپایی ایستگاه نذر ماسک به نیت شهدای سیمرغ + تصاویر

 به مناسبت هفته دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) شهرستان سیمرغ به نیت شهدای این شهرستان در اقدامی مومنانه و جهادی اقدام به برپایی ایستگاه نذر ماسک کرد.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۶۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده حوزه الزهراء (س) در  مراسم برپایی این ایستگاه، گفت:‌به مناسبت هفته دفاع مقدس و به نیت شهید کشوری و ۱۵۰ شهید دفاع مقدس شهرستان سیمرغ تعداد ۷۵۰ عدد ماسک به همراه تمثال مبارک شهداء و وصیتنامه شهدای سیمرغ با همکاری و مشارکت فرمانده سپاه شهرستان وتلاش شبانه روزی خوهران بسیجی این حوزه در بین آحاد مردم توزیع شد.

وی هدف از این اقدام را کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و افزود:همچنان که در دوران دفاع مقدس زنان مومن وانقلابی آن روز‌ها با اهداء کمک‌های مومنانه خود همپای دیگر رزمندگان در عرصه دفاع از کشور پشتیبان مدافعان وطن بودند امروز نیز که مدافعان سلامت ما سنگربان عرصه سلامت کشور هستند این تکلیف همچنان بر دوش ما است که هرچند کوچک نقش خود را دراین زمینه ایفا نماییم و به کمک مدافعان سلامت بشتابیم.

به گزارش بسیج، نذر ماسک از جمله اقدامات نیکوکارانه و است  که در پی آن مردم فهیم و اخلاق مدار کشورمان نسبت به تهیه و توزیع ماسک به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده از ویروس کرونا اقدام می‌کنند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار