به همت بسیج جامعه پزشکی رامسر صورت گرفت

ویزیت پزشکی رایگان در مناطق محروم رامسر + تصاویر

همزمان با هفته دفاع مقدس تیم بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با حضور در دهستان جنت رودبار بالغ بر ۵۰ نفر از روستائیان را بطور رایگان ویزیت کردند.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۵۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، یکی از مهم و موثرترین برنامه های بسیج جامعه پزشکی اعزام تیم های درمانی پزشکان متخصص و عمومی و دندانپزشکی و همچنین تیم های پرستاری و مامایی و مراقبین سلامت به مناطق روستایی کمتربرخوردار سطح شهرستان است که بطور مداوم انجام میگیرد.

در این راستا و همزمان با هفته دفاع مقدس تیم بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با حضور در دهستان جنت رودبار بالغ بر ۵۰ نفر از روستائیان را بطور رایگان ویزیت کردند.در این اعزام علاوه بر توزیع ماسک، کلیه داروهای تخصصی مربوطه نیز بصورت رایگان به بیماران ارائه شد.

گفتنی است، بسیج جامعه پزشکی در طول سال در چند نوبت در دو دهستان اشکور و جنت رودبار برپایی بیمارستان صحرایی و اعزام تیم های درمانی را در برنامه دارد و علاوه بر آن نیز در مناطق روستایی پایین دست و برنامه های متعدد شهری نیز به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار