فرمانده سپاه ناحیه زنجان :

وظیفه اجتماعی بسیج فراتر از خدمت به محرومین جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه وظیفه اجتماعی بسیج فراتر از خدمت به محرومین جامعه است ،گفت : خدمت بدون منت هدف اصلی بسیج و بسیج خدمت گزار مردم بوده و خواهد بود .
کد خبر: ۹۲۷۷۲۰۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سرهنگ محسن سهندی در حاشیه بازدید از پروژه احیای قنات روستای سردهات سردار با بیان اینکه این روستا از روستاهای هدف گروه های جهادی بسیج است، افزود : علاوه بر فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی بسیج در این روستا ، پروژه لایروبی و احیای قنات بطول 1000 متر  یکی از جدی ترین فعالیت های بسیج می باشد .

 

وی با اشاره به محرومیت های این روستا گفت: این قنات بمدت 20 سال پس از ریزش آن بلا استفاده بوده و پس از شناسایی و طرح های توجیهی این پروژه توسط گروه های جهادی ، با کمک مالی اهالی روستا ، خیرین گروه های جهادی و با منابع مالی و همکاری سپاه شهرستان و اداره جهاد سازندگی با اعتبار 3 میلیارد ریالی در دستور کار گروه های جهادی قرار گرفته و انشالله پس از بهره برداری جهت آبیاری 50 هکتار از مزارع کشاورزی روستا مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه مردم وخیّران برای کمک به نیازمندان و همچنین شکست کرونا، فعالیت‌های خوبی داشتند، افزود: تا کنون 4 مرحله  از کمک‌های مردمی و خیرین برای بحث تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ، بهداشتی این روستا مورد استفاده قرار گرفته است.

 

وی در پایان با اشاره به نیازمندی های این روستای محروم گفت : بسیج در کنار مردم برای آبادی این روستا تلاش خواهد کرد و از سایر مسئولین نیز اتنتظار همکاری و رسیدگی به مشکلات این روستا داریم .

ارسال نظرات