فرمانده سپاه خلیل آباد خبر داد؛

چهل دیدار با چهل خانواده شهید در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

فرمانده سپاه خلیل آباد بیان داشت: در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با چهل خانواده شهید دیدار خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابوالفضل فتوحی در نشست خبری هفته دفاع مقدسدر خلیل آباد فتوحی اظهار داشت: ۴۰ سال است که از ۳۱ شهریور ۵۹ و حمله ددمنشانه رژیم بعث عراق و استکبار جهانی می‌گذرد و همه ساله برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت، شهدایی رفتن تا ما بمانیم و رزمندگانی که تلاش کردند و خدمات شایسته‌ای انجام دادند و حماسه آفریدند باید مد نظر باشد، خاطرنشان کرد: ۴۰ سال است که در حال دفاع هستیم و این مربوط به یک روز و دو روز و چندماه نیست و مختص ۳۱ شهریور نیست.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح، مردم و مسئولان در نظام اسلامی از همان ابتدای کار ثابت کردند که برای دفاع از نظام، انقلاب، استقلال، ناموس و آبروی خود آمادگی صد در صد دارند، تصریح کرد: جنگ تحمیلی نیز این موضوع را بیش از پیش نمایان کرد.

وی افزود: با اشاره به اینکه ۳۱ شهریور آغاز حمله رسمی رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام علیه نظام جمهوری اسلامی است در کل کشور به این مناسبت برنامه‌هایی اجرا می‌شود، اذعان کرد: نیرو‌های مسلح متولیان برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند و در شهرستان خلیل آباد هم برنامه‌هایی به همین مناسبت پیش بینی شده است.

فتوحی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به شیوع بیماری کرونا تحت شعاع قرار گرفته و بسیاری از برنامه‌ها نظیر یادواره‌های بزرگ، رژه‌ها و… برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: نهایت تلاش خود را خواهیم داشت تا در شأن شهرستان خلیل آباد برای هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شود.

وی از برگزاری حدود ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان خلیل آباد خبرداد و گفت: این تعداد عنوان برنامه در شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با جمعیت محدود برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه فضا سازی محیطی متناسب به دفاع مقدس یکی از مهمترین اقداماتی است که انجام می‌شود تشریح کرد: نواختن زنگ مقاومت، نمایش اقتدار بسیج، اعزام ۸ نفر از پیشکسوتان جهاد و شهادت به مشهد مقدس برای دیدار تصویری با مقام معظم رهبری، چهل دیدار با چهل خانواده شهید، خاطره گویی چهل رزمنده دفاع مقدس، همایش سه ساله‌های حسینی به صورت مجازی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردو‌های جهادی یکروزه، گشت‌های محله محور بسیج، نمایشگاه پوستر، غبار روبی مزار شهدا، توزیع ۴۰ بسته حمایتی و… از جمله برنامه‌های شهرستان خلیل آباد در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار