بیانیه؛

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود

سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیام مشترکی صادرکردند.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و اداره کل ورزش و جوانان بمناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیام مشترکی صادرکردند،  متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها، رشادت‌های بزرگ مردانیست که خاطرات دلاورمردی‌های آنان، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند. یادآور مردانی که مردانگی آفریدند و نام پر برکت " دفاع مقدس "را در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است

ایران هرگز به منظور فزون‏ خواهی و قدرت‏ طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب و خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در قاموس دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏‌ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی، و ارزشی فرهنگی همه جریان ‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت، حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را شدت بخشیدند و قله‌های رفیع افتخار را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

فرارسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران و بخصوص مردم ولایتمدار و استان شهید پرورمازندران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه خیل عظیم شهدای جامعه ورزشکار در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی و مردم ولایتمدار و شهید پرور تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای آحاد جامعه ورزش و جوانان مسألت می‌نماییم.

جامعه بزرگ و پرافتخار ورزش، و جوانان غیور و ولایتمدار استان با شعار " ما قوی هستیم "ضمن حضور پرشور و باشکوه در برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس و انتقال آموزه‌های ارزشی فرهنگ والای ایثار و شهادت به نسل جدید؛ یاد و خاطره امام و شهدای عزیز و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها