بیانیه بسیج پیشکسوتان جهاد و مقاومت مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


دفاع مقدس فصلی از تاریخی است که در آن بهای مردانگی و عیار زنانگی اش به ایستادگی بود و استقامتی از جنس دلدادگی به میهن...

روزهایی که مرگ در آن به سایه خزید، شهادت افتخار و قامت راست کرده بود.حماسه ای بزرگ که در آن خط مقدم ‌ها از پرچین نگاه ملتش ترسیم می ‌شد و شهادت، شاه راهی به وسعت افق قلب رزمندگانش بود.

پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت های رهبر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد. دفاع مقدس توانست در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل های مادی دنیا پرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعد بر جای خواهد گذاشت.

حال که جای جای این خاک نشانی است از پلاک‌ هایی که برات بهشت را با قطره های خون خود گرفتند و لحظه‌ای از دفاع از حریم کشور و ناموس غفلت نکردند؛ برماست که یاد و خاطره شهیدانش را همواره زنده نگه داشته و امید است با اتکاء به وعده های الهی و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا "مدظله العالی " با کلید واژه « ایستادگی و مقاومت » برای تبیین معارف دفاع مقدس برای نسل جوان اهتمام ورزیده و بذرافشان امید برای آحاد جامعه باشیم.

«سرهنگ پاسدار محمد علی یوسفی»

«مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان مازندران»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها