فرمانده سپاه سوادکوه از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح  این شهرستان به مناسبت دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۱۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده سپاه سوادکوه در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح  این شهرستان به مناسبت دفاع مقدس خبر داد و با اشاره به ۷۰ برنامه محوری گفت: برگزاری یادواره شهدا، میزگرد پیشکسوتان به صورت لایو، تجلیل و تکریم والدین و همسران شهدا با اهدا آلبوم عکس و دست نوشته‌های شهید، یادواره شهدای مجازی ازجمله برنامه هاست.
 
حسین نژاد از افتتاح خانه یک محروم و افتتاح سه یادمان شهید هم خبر داد و افزود: عصر خاطره، اردوی جهادی همکاران سپاهی برای محرومیت‌زدایی، کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام در تپه نورالشهدا زیراب، اهدا ۲۰۰ بسته لوازم التحریر با تمثال شهدا، تکریم مدافعان سلامت، تجلیل از ادارات پشتیبان جنگ از دیگربرنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه سوادکوه  با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس تعداد ۴ هزار نفر از شهرستان سوادکوه به جبهه‌های جنگ رفتند، گفت: از این تعداد در حال حاضر، حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در شهرستان حضور دارند که در ایام دفاع مقدس از ۵۰ نفر آنان تجلیل می‌شود و مابقی افراد نیز طی دو ماه آتی توسط اقشار مختلف تجلیل خواهند شد.
 
حسین نژاد در ادامه برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در آستانه امام‌زاده عبدالحق شهرستان سوادکوه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هم خبر داد و افزود: در دهه آخر صفر، سومین مرحله نهضت مومنانه نیز اجرا می‌شوند.
 
فرمانده سپاه سوادکوه در بخش دیگری از سخنان خود هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازخوانی دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد:‌  تفکر بسیجی رمز مقدس دفاع است که امروزه  به تمام دنیا تزریق شده لذا به دنیا نشان دادیم که می‌توان جلوی قدرت پوشالی آمریکا و استکبار ایستاد و هیچ اتفاقی نیافتد.
 
حسین نژاد با تاکید بر اینکه  در وصیت‌نامه تمام شهدا رعایت حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه عنوان شده است اضافه کرد: مردم هیچگاه از ارزش‌های اسلامی خود دور نشده و همواره پشتیبان آن هستند.
 
فرمانده سپاه سوادکوه به  جنگ سخت و نرم و تحریم‌های دشمن علیه نظام اسلامی، اشاره کرد و افزود:، تحریم‌ها خلائی در اراده مردم ایجاد نکرده است چرا که مردم ما نشان دادند  از انقلاب اسلامی، خون شهدا  و ولایت فقیه جدا ناپذیرند.
 
حسین نژاد ادامه داد: انقلاب ما با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب و رهبری هیچ محدودیتی نمی‌شناسد و حوزه اثرگذاری آن فراتر از منطقه است، و امروزه  به برکت الگو شدن تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی، اکنون منطقه غرب آسیا نمایشگاه شکست‌های آمریکا شده است.
 
 انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها