خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه " اقتدار چهل" با ۴۰ غرفه از دستاوردها و توانمندی های اقشار بسیج سپاه انصار الرضا (ع)، نیروهای مسلح مستقر در استان و سازمان ها و نهادهای خراسان جنوبی در بیرجند دایر شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۷۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس با عنوان " اقتدار چهل" در حسینیه جماران بیرجند، ضمن گرامیداشت یاد شهدا خصوصا دو هزار شهید خراسان جنوبی، گفت: امسال به دلیل محدودیت‌های بیماری کرونا برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از تمرکز برنامه‌های عمده به برنامه‌های کوچک تر تغییر دادیم.

وی بیان کرد: مقرر شده بود برنامه رزمایش و بازسازی عملیات والفجر ۹ همزمان با افتتاح این نمایشگاه در این هفته برگزار شود اما بدلیل محودیت های بیماری کرونا برنامه رزمایش عملیات والفجر ۹ را به سالگرد این عملیات در ۲۰ آذر ماه موکول کردیم.

سردار قاسمی افزود: نمایشگاه " اقتدار چهل" امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با چهل غرفه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افتتاح می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۳۱ شهریور به مدت ۷ روز در محل حسینیه جماران بیرجند دایر است، گفت: این نمایشگاه شامل ۱۴ غرفه نیرو‌های مسلح مستقر در استان، ۱۰ غرفه ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که به نوعی در دوران دفاع مقدس نقش و همکاری داشتند و ۱۶ غرفه از سازمان‌های بسیج اقشار سپاه استان است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده تا اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان، دانش آموزان، دانشجویان و آحاد جامعه هر روز یک گروه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

سردار قاسمی با بیان اینکه در ورودی نمایشگاه معاونت بهداشت و درمان و سلامت زیستی، بسیج جامعه پزشکی مستقر هستند، افزود: همه امور فاصله گذاری، تذکر، همراه داشتن ماسک و رعایت مسائل بهداشتی توسط بسیج جامعه پزشکی و پرستاران و پزشکان حاضر در این مکان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در پایان از همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و سازمان‌ها و فرماندهان نظامی که در افتتاح این نمایشگاه نقش داشتند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها