خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم (ع) در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج شهید نامجو درجمع بسیجیان با اشاره به جهاد گفت: جهاد علمی بالاترین جهاد است، جهادی که برای رفع شبهه صورت می‌گیرد، کار بسیار خوبی است.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۶۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمود محمودآبادی، بابیان اینکه بایستی پشتیبان ولایت فقیه بود افزود: تاریخ در حال تکرار شدن است و تنها عامل و علت اصلی حادثه سال ۶۱ هجری افراط و تفریط مردم نسبت به امام زمان خود بود.

وی با اشاره به اینکه در تبعیت از امام نباید یک گام جلوتر و یا عقب‌تر حرکت کرد اظهار کرد: ما، اگر بخواهیم ببینیم در مسیر صحیح حرکت قرار داریم یا نه؟ باید دید آیا در مسیر حرکت ولایت هستیم؟ ولایت فقیه به عنوان شاخص برای ما عمل می‌کند.

محمود آبادی در ادامه بیان کرد: تاریخ صدر اسلام را ببینید قیام‌هایی اتفاق افتاد، اما منجر به شکست شد، بعد از امام حسن مجتبی (ع) ما قدرت واحد شیعه که سر کار آمده باشد را سراغ نداریم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم (ع)، بن بست معرفی کردن مسیر انقلاب اسلامی توسط برخی افراد، نشانه عدم آگاهی از پیشرفت‌های کشور و نداشتن بصیرت دانست و تصریح کرد: امام خامنه‌ای این حکیم فرزانه، عالم و مدبر با افق دید گسترده به جامعه، همواره این را نکته را تاکید فرمودند که آینده این انقلاب روشن و پر نور است.

وی با اشاره به بیان امام خامنه‌ای در مورد مراحل پنج گانه انقلاب اظهار کرد: هدف انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است؛ و در مرحله تشکیل دولت اسلامی گیر کرده ایم، این مسیر ساده ایی نیست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم (ع) با بیان فرمانش امام راحل " این انقلاب، انقلاب پا برهنگان و محرومین است" اظهار کرد: مردم در این کشور همه کاره اند و سرنوشت کشور را مردم تعیین می‌کنند اینکه مادری همه فرزندانش را در راه آرمان‌های این کشور می‌دهد تا انقلاب اسلامی بماند، نشان دهنده همراهی مردم با انقلاب است.

محمود آبادی در ادامه افزود: یک حکومتی بعد از ۱۴۰۰ سال شکل گرفت و امروز هم که به زعامت رهبری ، مرجعی والا، که حتی دشمنان به سیاست و دیانت او معترفند ادامه مسیر تحقق اهداف الهی را پیش می‌برد.

وی با اشاره به اینکه، امروز جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه غرب آسیا، بلکه در دنیا تاثیر گذار می‌باشد تصریح کرد: آمریکا دیگر ابر قدرت نیست، امریکا با ۱۴ تریلیون دلار بدهکار‌ترین کشور دنیاست.

محمود آبادی، عزت ایران اسلامی را مهم ارزیابی کرد و در پاسخ به افرادی که مدعی توقف پیشرفت‌ها و رشد جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: بالاترین پیشرفت‌ها عزت است. این عزت را به چه قیمتی می‌خواهید بخرید؟

انتهای پیام/ کریمی
ارسال نظرات