فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تنها وظیفه و اولویت در حال حاضر اجرای فعالیت‌های عمران و آبادانی نیست بلکه به مثابه این موارد باید کار فرهنگی در کشور ارتقا یابد.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۳۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

فعالیت‌های فرهنگی به اندازه برنامه‌های عمرانی اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، نمایشگاه رزمی و فرهنگی کربلای 5 به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان، در محوطه موزه دفاع مقدس در مجاورت دریاچه شورابیل استان اردبیل گشایش یافت و به مدت یک هفته خواهد داشت.

در این مراسم سردار پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان یک قدم مهم و اساسی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این زمینه همیشه پیروز میدان بوده است.

وی با اشاره به این که پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی با هدف ارج نهادن به مقام والای شهدای کشورمان است گفت: در این زمینه نباید از هیچ تلاشی فروگذار شود و تا می‌توانیم باید کار فرهنگی با هدف تعلیم و تربیت در جامعه انجام دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: تنها وظیفه و اولویت در حال حاضر اجرای فعالیت‌های عمران و آبادانی نیست بلکه به مثابه این موارد باید کار فرهنگی در کشور ارتقا یابد چرا که انجام فعالیت‌های فرهنگی و دفاعی با هدف حفظ و صیانت از کیان کشور است.

بابازاده ادامه داد: اطاعت از مقام معظم رهبری در هر لحظه وظیفه ما است و برای دفاع از کشور ایران اسلامی جان و مال خود را کنار می‌گذاریم و گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستیم که در راستای ترویج این مهم الگوگیری از مکتب حسینیت یک اولویت مهم و اساسی است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و پرافتخار برای ایران اسلامی است و در این زمینه رزمندگان دفاع مقدس با ارداه‌ای وصف‌ناپذیر توانستند توطئه‌ها‌ی دشمنان را شکست دهند و میهن ایران اسلامی را از چنگ استکبار جهانی خارج کنند.

اهمیت به برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی امری مهم و اساسی است

در ادامه سیدعلی تدین فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: اهمیت به برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 5 به عنوان یک اولویت اساسی و مهم با همکاری مسئولین و دستگاه‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفته و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده است.

وی با اشاره به این که اقدامات مهم و اساسی در راستای اجرای این نمایشگاه انجام یافته است گفت: ایجاد ماکت کربلای 5 برای روایتگری توسط رزمندگان پیشکسوت، نصب تصاویر شهدا، ایجاد مکان روباز برای اقامه نماز، ایجاد سه فروند یگان دریایی و اسکله از اهم این موارد است.

تدین ادامه داد: از دیگر موارد می‌توان به برپایی چادر گروه فرهنگی و معنوی، محل توزیع ماسک و ضدعفونی، تجهیزات تخصصی جنگی نوین،برپایی ایستگاه سلامت و موارد دیگر اشاره کرد که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 21 شب تا تاریخ 8 مهر ماه از این نمایشگاه رزمی فرهنگی بازدید به عمل آورند.

ارسال نظرات