فرمانده سپاه آمل گفت :‌برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام شد و امروز به حول و قوه الهی استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی به زانو درآمده است .
کد خبر: ۹۲۷۷۹۴۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

از برکت خون شهدا استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی به زانو در آمده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، ۲۰۰رزمنده دفاع مقدس شهرستان آمل امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس تجلیل شدند.

فرمانده سپاه آمل در جمع ۲۰۰ نفری پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان مصداق آیه استقامت هستند؛ گفت: در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم که ۳۶ هزار تن از این شهدا دانش آموز بودند اما یک وجب از خاک جمهوری اسلامی جدا نشد.

سرهنگ جابر عسکری افزود: مردمی بودن، دفاعی بودن جنگ، استقامت رزمندگان، ایمان و اعتقاد راسخ به رهبری، بی اعتنایی به دنیا، روحیه شهادت طلبی، مردانگی و مروت از جمله شاخص های دفاع مقدس ایران اسلامی و پیروزی بر دشمن بود.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد:  با ورود رزمندگان به عرصه جنگ اتفاقات بزرگی رقم خورد و همه دیدند و ما خواندیم و خاطره گوش کردیم که صحنه جنگ تغییر کرد و بعد از کربلای پنج استکبار جهانی به تکاپو افتاد که چه بکند و بر اساس آیه استقامت اتفاقات بزرگی رقم خورد و پیروزی از آن ما شد.

عسگری با تاکید بر اینکه خون شهید در پیشبرد نظام اثر گذار بوده است؛ خاطرنشان کرد: شهدای ما رفتند تا این انقلاب چهل سالگی خود را ببیند و برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام شد و امروز به حول و قوه الهی استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی به زانو درآمده است .

فرمانده سپاه گفت:‌ این سنت استکبار است که هر جایی نور خدا روشن شد همه ظرفیت خودش را برای خاموش کردن آن به کار بگیرد.

عسگری با اشاره به اینکه تمام کشورهای دنیا به طور مستقیم و غیر مستقیم با ما در جنگ بودند؛ اضافه کرد: دفاع مقدس یک واقعه تاریخی صرف نبود بلکه نشان دادن اراده یک ملت اسلامی بود که بعثت مجدد اسلام را بعد از واقعه غدیر به منثه ظهور گذاشت و اسلام جانی دوباره گرفت.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه اراده الهی پشت انقلاب اسلامی است تصریح کرد: به اراده الهی و تدبیر رهبر فرزانه و همت جوانان عزیز از شرایط تحریم گذشتیم و امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت مشکلات را پشت سر می گذارد.

از برکت خون شهدا استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی به زانو در آمده است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها